mandag 18. april 2016

Tallerkenhylle lage selv

Finn Enkelt Nettets Beste Priser med Kelkoo. Jeg har hatt lyst til å bytte ut kjøkkenhyllene med en tallerkenhylle en stun og for å få den i passende størrelse bestemte jeg meg for å lage en selv. Syv flotte hyller du greier å lage selv Vi får aldri nok hylleplass. Disse trendy og unike hyllene kan plasseres overalt - og du lager dem enkelt selv.


Mange av bidragene til denne har jeg laget selv -konkurransen vår handler om oppbevaring. Alle har vi en masse saker som trenger steder å bo.

CD-er, bøker, vaser, nips og bilder. Se alle bidragene og stem! Den er både morsom, billig og enkel å lage og den kan også brukes på. Er ikke lite stolt av tallerkenhylla som jeg nesten har greid å lage helt. Så jeg fikk tak i en tallerkenhylle som jeg malte med tre strøk, så den ble hvit og fin.


Bøkene i seg selv er så fine at de godt kan vises frem. Her viser hun hvordan du kan lage juledekorasjoner selv av naturmaterialer som kvister, grener, mose, granbar og kongler. Materialer som ikke bare er gratis, de er også lett tilgjengelige.

Vi finner dem i skog og mark, i egen eller andres hage. Husk bare å spørre om lov. Masse inspirasjon å hente!


Jeg ønsket meg veldig en tallerkenhylle fra Lene Bjerre, men det var bare å. Den er også uten rygg, selv om det ser ut som om det er rygg på. Hvis du har planer om å lage hjemmelagde julegaver i år er det på tide å begynne nå! Derfor bringer jeg deg nå tips til hjemmelagde julegaver. Kanskje du finner noe inspirasjon? Lag personlige kopper med monogram på.


Bruk bare forbokstaven, eller skriv hele navnet. Du kan også lage vinglass, eller lignende. Liste på alt tallerkenhylle til å lage selv Fra Gadyet. Er du på jakt etter hvit tallerkenhylle , kanskje denne er midt i blinken for deg?


I det ganske land finnes det en rekke flinke hobbysnekkere som gjerne gjør det selv. Om jeg er flink vet jeg ikke, men jeg liker å gjøre ting selv. Problemet er at når man skal i gang med litt større oppgaver trenger man byggetegninger. Håndtverkere holder kortene tett til brystet, og da må vi gå litt lenger for å skaffe det vi trenger.


Lys opp med disse stilige lampene.

Med gjenbruk og litt kreativitet får hjemmet virkelig en personlig touch. Det er spennende å lage fenalår selv. Følg denne oppskriften som forklarer hvordan du salter og speker fenalår. Slik lager du også speket rådyrlår.


Kombiner nytte og stil med hyllene fra Europris - Vi har både ferdige hyller og benkplater. Skal du lage mat til mange kan du gjerne kjøpe et helt lam, da får du pinnekjøttsider. Spør forretningen om å gjøre grovarbeidet for deg med å kløyve lammet i to på langs, og skjære av lår og bog.


Lår og bog puttes i fryseren til vinterens lammesteker og lammegryter, og resten brukes til pinnekjøtt. Meiseboller er fuglenes favorittmat! Hjemmelagede meiseboller er langt mer populært enn de kjøpte, og så er de finere å se på også.


De fineste sengegavlene lager du selv En sengegavl rammer inn sengen og gir det lille ekstra til soverommet. Her er oppskriften på tre gavler du kan lage selv !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg