torsdag 14. april 2016

Lady drivved

LADY Pure Nature Interiørbeis. Når inspirasjonen hentes fra naturens egne farger og materialer, fremstår interiøret med en unik og naturlig harmoni. Fargeprøvene er å betrakte som veiledende.


Vær oppmerksom på at treverkets egenfarge, påføringsteknikk, sugeevne og antall strøk vil påvirke fargen. Jeg har vel planlagt dette i over to år snart :-) Litt vrient med eldhuset, siden huset er minimalistisk.

Lady interiørbeis Drivved. Et eget oppslag er også viet til JOTUN Panellakk. Jeg elsker drivved farge,så vi bestemte oss for å legge ny bordplate. Plankene er ganske tykke og de ble pusset ned litt og påført et strøk med drivved beis fra lady Eg og hadde drivved beis på stovebordet mitt, men eg mala berre rett over med litt maling!


Fine hus du har, kan jo fungere fint som bokstøtte. Dette var et ubehandlet bord så jeg slapp pussing,vasket det med klor vann,og lot det tørke. Skal lakke det etter timer.

Er super fornøyd med at bordet ble mørkere. Tips: Du kan få til drivved fargen ved å lage en blanding av del hvit (vannbasert) maling og deler vann. Mal greiner du finner (som er fri for bark) ett eller flere strøk til du får effekten du er ute etter. Har prøvd meg på det jeg vil kalle for Drivved vasking av spisestua.


Har liksom aldri blitt helt fortrolig med den mørke fargen og har ønsket et slags drivved preg. Idiotisk spørsmål, men har et verdensproblem om dagen. ET NATURLIG VALG Uansett om du befinner deg hjemme eller på hytta, i byen eller i mer landlige omgivelser, vil naturens egne materialer tilføre interiøret en helt egen ærlighet. Les tester og omtaler før du kjøper. Specs: Beis, Vegg, Vegg,.


Sammen gir det et moderne og rustikt utseende. Hun ville ha en litt mer rustikk-look. Hun skulle ønske det så ut som om det var snekret av drivved ¿ Det gjør det i dag! Genialt, spør du meg, sier en fornøyd bordeier. Fargekode: deler fargeløs base, deler drivved , del valnøtt, del hvitkalket).


Fargeløs base er interiørbeis uten noe tilsatt fargepigment.

Bland alt sammen (base og ferdig beis) i en stor bøtte. Legg med bilder og du får raskere og bedre svar. Du bør også opplyse om hvilke farger du har på detaljer som lister, vindu, dør og tak. Her trenger vi Jotun.


Hele Norges nettbutikk for maling. Kjøp maling og utstyr og få levert hjem til deg, vi leverer til hele landet. Produktet er enkelt å påføre og gir et suverent resultat. Jotun interiørbeis: deler Drivved og del Valnøtt.


LADy Pure Nature er en helt ny interiørbeis som fargesetter, forskjønner. All panel blir beiset før den blir satt opp, for det meste stående men. Game rommet til guttan i fargen Drivved på veggene og hvitmalt skygge. JOTUN Panellakk kommer i harmoniske farger, mens interiørbeisen finnes i unike farger som får frem din personlige stil. En meget god interiørbeis som gir en naturlig matt overflate som fremhever den vakre trestrukturen.


Men jeg har også brukt beisen på helt hvitt treverk og fått helt autentisk drivved -look, sier Veronica Ervik. Dette var en helt ny oppdagelse for meg – en naturlig måte å få den gamle treverk -looken på. NO fant jeg en flott oppskrift med steg for steg bilder på hvordan man kan behandle treverket for å få det til å ligne ekte. På veggene tror jeg valget faller på et strøk med fargen drivved , men er ikke helt sikker på dette valget enda J. På Tyrilins nettsider står det så fint: et ligger i Tyrilins, og treets natur å. Vi skal ha en hvitkalket farge i tak og en gråbrun ( drivved ) på vegg. Det er behandlet med flere lag beis i fargen Drivved.


Innsender Anita Sva har alltid vært fascinert av drivved og den. Cecilie R Olsen beiset et hjemmelaget stuebord. Har beiset toppen med Drivved og malt resten med lady supreme i fargen bomull glansgrad 40.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg