mandag 18. april 2016

Drygolin pluss

Norges ledende innen handel med bo- og byggevarer. Bestill varer på maxbo. Gode tilbud og kvalitetsprodukter. Les tester og omtaler før du kjøper. Meget værbestandig oljedekkbeis som fremhever treets struktur.


Holder fargen lenge og har høy glans.

Drygolin Pluss Oljemaling. Spesielt effektiv mot svertesopp og alger. Moderne vannavissende teknologi. På lager i disse byggevarehusene Du må legge minst vare i handlevognen. En utendørs oljemaling som gir meget god værbestandig beskyttelse.


Når du velger en oljedekkbeis fra Jotun, kan du være trygg på at huset får den aller beste beskyttelsen. DRYGOLIN fra Jotun har eksistert i godt og vel år. Når været står på som verst, er det godt å vite at du har gitt huset den aller beste beskyttelsen.


Inneholder filmkonserverende middel som motvirker vekst av svertesopper og alger på treoverflaten.

Alt du trenger av bo- og byggevarer. Se hele utvalget i vår nettbutikk! Den har en meget værbestandig beskyttelse, holder fargen lenge og har høy glans. Oljemalingen er spesielt effektiv mot svertesopp og alger, samtidig som den har gode heftegenskaper.


En ny moderne oljedekkbeis. Oljedekkbeisen har meget gode påføringsegenskaper som gjør at den er lett å male me spruter og drypper lite. Vi selger kun hvit maling på nett. Så jeg valgte drygolin pluss fordi jeg foretrekker egentlig god gammeldags oljemaling og pluss er mest lik den. Yttervegger her i landet får mye juling.


Hos oss får du god utemaling som tåler all slags vær og vind. Se utvalget av maling. Malingen er ikke noe tryllemiddel. Kjøp på nett eller i butikk. Gir beskyttelse mot det værharde norske klimaet og veggen et pent oljemalt utseende.


Finn din nærmeste Maxbo butikk her! Sammenlign pris med oss. Slik stiller du forberedt når snøen og holka kommer.


Etter at jeg sprøytemalet en vegg på 6xmeter på min var jeg overhodet ikke lei av å male, så sprøytet jeg også traktor gressklipperen med drygolin pluss.

Jeg er imponert over resultatet samt hvor godt den malingen også sitter på stål. Fulgte boka til punkt og prikke, med husvask og spyling. Blir spennende å se hvor lenge malingen holder.


Den var svindyr, men er holdbarheten så god som reklamen sier er den verdt prisen, synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg