tirsdag 16. august 2016

Annie sloan kalkmaling

Annie sloan kalkmaling

Det startet med kunnskap og en idé. Hos henne kan du kjøpe ferdigmalte møbler, eller få tips på hvordan du selv kan fornye gamle ting. Smuk pink farve med et strejf af lilla.


Annie sloan kalkmaling

En feminin farve der pynter på pigeværelset eller andre pastelfarver. Lorem ipsum dolor sit amet. En kalkmaling , der kan udrette de vildeste ting og som jeg vil præsentere dig for idag. Faktisk skrev jeg om kalkmalingen for første gang for over år siden.


Jeg har malt stoler, bor nøkkelskap, lysestaker, dørerer og vegger. Putekassen har vært et trist og grått syn i lengere tid. Annie Sloan kalkmaling. Nå gjenstår det å se om malingen tåler vårt røffe klima. Om du ønsker beton look, industrial look, stribede vægge eller noget helt andet, så er kalkmaling bare nemt at bruge.


I denne film viser jeg dig hvordan du kan lave en rustik væg med meget lidt maling - bagefter vokser jeg den, så den er til at tørre over. Det er så gøy å se hvordan folk gløder når de får leke seg med farger og utøve ulike teknikker. Malekurs Trinn 1: du lærer teknikker for å skape fantastiske overfalter på dine møbler. Men det er jo supert at det går an. ANNIE SLOAN KALKMALING There are no products in this category.


Jeg er ferdig med male prosjektet og jeg har flere maling og wax igjen. Fast pris er 360kr per liter malinga. Vil gjerne selger maling for 2kr per liter.


Annie sloan kalkmaling

Hvis du ønsker ett par stykker vi kan diskutere om prisen. Kjøperen betaler frakt. Interiør , Oppussing , Ukategorisert Det er en stund siden jeg ble ferdig med å male den flotte gamle sjenken jeg fikk gratis via Finn. Hvis du vil male en helt enkel heldækkende overflade, fortynder du malingen med lidt van så den bliver nem at fordele. Du kan naturligvis bruge både rulle og pensel.


Selger alt med rabatt. Mange nydelige kalkmalingsfarger og overflate voks. Noe annet dekormidler som decopage osv. Inspirasjonsbøker, arbeidsbøker og duftlys. Fullpris for liter maling kr 37- nå 19-.


Annie sloan kalkmaling

Fornye møbler i hus og hytte! Snekkerudbua selger Nordic Chic kalkmaling og tilhørende produkter, samt holder kurs i hvordan du kan fornye møbler, dekor og interiør med ulike teknikker. Det betyr at du får kjøpt kalkmaling , voks, lakk, pensler og utstyr hos oss i Ås.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg