fredag 23. mars 2018

Kaminspeil

Tore-Garden er en spennende nettbutikk full av fine ting til deg og hjemmet ditt. Vi har varer fra bla. Madam Stolz, TineK, Bloomingville, Tolix , Chic Antique. Her finner du de vakreste franske kaminspeil i flere størrelser, perfekte til den franske landstilen og med tidløs vakkert utseende.


Fint fransk kamin speil i gylden antikksølv ramme med en udsøkt patina. Rammen er laget av tre, dekorationen er laget. Fransk landstil, industriell, vintage chic, boheme chic, glam og trend i skjønn forening! Kaminspeil Frankrike. Gullmalt tre med gesso grunning.


Blomsterformede dekorelementer. Et speil som har hengt på samme plass i en gammel grossererbolig (Villa Wiese) tilhørende en av trelastadelen i Fredrikstad i over 1år. Bud vurderes, men ikke skambud.


Kaminspeil

Vennligst KUN SERIØSE ! Malingen egner seg spesielt godt til møbler. Her finner du vakre ting til kjøkkenet, dekorative engler og madonnaer og vakre lysestaker i fattigmannssølv (et must for den franske landstilen), vakre nostalgiske ting til badet, nydelige tekstiler med vakre detaljer, vakre velduftende lys, servietter, unike og vakre oppbevaringsesker, de vakreste franske kaminspeil og kirkespeil, også de. Camilla heter jeg, er år og har stor lidenskap for interiør og strikk! Navnet på bloggen oppsto etter chabby chic- bølgen, og som hjemmet mitt bar stor preg av.


Elines gaver har et stort utvalg av de mest kjente merkevarene innen interiør. La deg friste i vår nettbutikk, vi har bl. Tredelt speil med robust kant i aluminium. Speilet er vakkert på et sidebord i entreen eller på en kommode på soverommet. Fremstilt i aluminium og glass Str x. Din e-postadresse vil ikke bli publisert.


Kaminspeil

Nå selger jeg brudekjolen min i tyll og blonder- modellen Alcanar fra Pronovias. Se detaljbildet :) Str. Stort hvit kaminspeil med perlekant.


Det er litt avskallet maling nederst til høyre på rammen. Detta speilet kan shabbes ned men lasurmaling om man ønsker. Pris på speilet er kr. Ta en telefon for nærmere avtale. Nydelig og unikt speil.


Kaminspeil

Flott kandelaber i sølv. Firmaet drev produksjon av speil, samt sliping av glass. Fabrikken hadde egen avdeling for reklame som omfattet speilreklame, plastisk reklame, innramming av plakater, samt rammefabrikk.


Det ble produsert barberspeil, speil til ba veggspeil, ovale og firkantede, kaminspeil , hallspeil og konfeksjonsspeil. Når denne stikkes i jorda, starter hjertet nede ved bakken. Veldig fin til feks passionsblomst. Skrivebord i rokokko stil, innlagt i boullé teknikk, tidl. Bestemors gamle laken Ei nordlandsjente -modell som drømmer om ett småbruk, men stortrives i huset jeg bor i, sammen med min mann, våre to barn og hunden vår Teo.


Anneli Hei :) Jeg er Anneli, i de magiske årene. Lykkelig gift med verdens snilleste mann og vi har to flotte barn Her på bloggen min vil jeg dele min. Speil i alle varianter har de mange av på Kronen, her kommer et lite utvalg av hva jeg ønsker meg til jul. Antikke møbler og fabrikkstoler forenes med gamle urner, franske kaminspeil , industrilamper og vakre tredetaljer i form av blant annet lysestaker, skjærefjøler og trekasser.


Allt i en vakker miks av ting fra ulike stilepoker. Stuen er koselig innredet i varme brune toner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg