tirsdag 21. juni 2016

Heklegardin

Nettbutikk med rustikk landlig innredning, urbant og industrielt interiør, vintage og antikk, gamle redskaper, kunst og møbler. Kun ekte vare - autentiske. Eller hva med å lage et sengeteppe eller heldekkende duk i samme mønster?


Herlighet, noe så flott en gardinkappe du har heklet. Og så er den ikke engang til deg selv. Ja, jeg ler noen ganger når jeg skal.

Gardiner og plisségardiner i ulike farger og stoffer til alle rom i hjemmet. Hos bonprix har vi et stort utvalg gardiner til lave priser. Jeg er i gjøre-ferdig-ting-modus for tiden. Det har helt sikkert mye med at jeg er gravid med tvillinger, og er nå uker på vei.


Din interiør nettbutikk for alt fra gardiner til hjemmetekstiler. Vi har et stort utvalg tekstiler og decor til hjemmet hos bonprix. Ja det føltes ihvertfall sånn :) For en uke siden fikk jeg nemlig pakke i posten fra Ellos, for det var visst ei som hadde handlet litt på salg der :) Jeg hadde.


Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift.

Lengde 212cm Bredde cm. Da var jeg omsider ferdig med siste finish på gardina, nemlig doplene som jeg kaller de #128578; De tar litt tid å lage, men nå er alle sammen på plass. Her ser du et litt mere nærbilde av mønsteret og doplene. Den store hekleboken av Jeanette Jovik Skarpmo.


Hekling er en både morsom og avstressende hobby som stadig flere har fått interesse for igjen. Nå kan du få kjøpt fine hjemmelagde plagg og utstyr til hjemmet som er veldig fine og til rimelig pris. Fine og gode luer m øreklaffer.


Heklede små hjerter – Dette klarer du å hekle. Fint blir det også :) Her har vi heklet noen fine små hjerter. Et morsomt lite prosjekt som er lett å starte på. Fin , heklet gardin med motstående kaniner som mønster.


Her finner du lenker til hekleoppskrifter på ting til huset. Denne siden ble sist oppdatert 23. Dette er den første publiseringen på denne bloggen. Er bare en test på at alt fungerer som det skal, og det gjør det jo sannelig også. I alle mine gjemmer ligger det mye rart.


Jeg har lett for å ende opp med stoff, garn, halvferdige håndarbeider osv når bekjente rydder opp etter seg sjøl eller andre. Ei lita heklegardin som sikkert har vært lagd spesielt til et lite vindu hadde blitt litt gul og trist og passa ikke noe sted her hos oss.

Hei, så utrolig nydelige gardiner! Kjenner at det er i overkant dumdristig av meg å forsøke meg på. Latest photos with tag heklegardin.


Frostbjørka skinner i lyset fra den lave sola, og vinduene er pyntet med heklegardiner og bjeller til jul. Det er lenge siden vi hadde det så kaldt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg