mandag 5. juni 2017

Strikket håndkle

På nett søker du raskt gjennom ulike design og fargekombinasjoner. Bestill på nett eller hent i butikk. Nordens største nettbutikk for hjeminnredning. Shop online til gode priser.


Få inspirasjon til hjemmet - sjekk ut våre siste interiørnyheter! Dagens gratisoppskrift: Håndkle Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift.

Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Dersom De vil strikke et lite håndkle , øker De maskeantallet til ønsket størrelse, eller evt. Legg alltid opp masker i partall. Strikk eventuelt en bredere bord rundt på f. Lag en løkke til å henge opp håndkleet ved å felle av over masker på 3. Her er det endelig blitt skikkelig sommer, og varmen nytes, helt uten å klage på at det er for varmt, for dette har vi ventet altfor leeeenge.


Mette, min herlige kollega med bloggen KOSELIG KOSELIG ønsket seg strikkede håndklær så derfor har jeg strikket dette til henne i løpet av påsken! Trykk på setningen så kommer du til hennes flotte blogg). Det orange håndkleet er strikket av en tråd “Multifarget Bomuldsgarn” og en tråd offwhite Bomull Sport fra Gjestdal.

Det andre håndkleet har ikke fått noen knapp ennå. Jeg er veldig godt fornøyd med Petunia fra Per Tryving, det kan i tillegg vaskes på grader. Garnet er selvfølgelig Drops Paris, for det har jeg funnet ut er det beste både til kluter og håndklær.


Her har jeg strikket omg rett, deretter omg rett og vrang. Så jeg fant noe grønt bomullsgarn, strikket og fant ved en annen anledning båndet og knappene. Jeg har gruet meg litt til å feste dette så det har blitt liggende en stund. Men nå er det ferdig, og jeg ble veldig fornøyd. Jeg valgte å sette hempene i siden, da ville håndklærne henge penest.


Løft baderommet med nye detaljer. Dekorer med detaljer fra Jotex. For oss på Rauma handler det om å vekke skaperglede og å inspirere til kreativitet. Stort dekorsortiment.


Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på ting til huset. Riktig fint håndkle ! Ser ikke noe galt i høyre kant, jeg da. Jeg har ett strikka håndkle , og det brukes på kjøkkenet.


Like anvendelig som kopptuene.

Lekker farge du har brukt! Mitt er hvitt og er stadig på vask. Liten værrapport: Surt og kaldt, regn og vind. Sommerfest i barnehagen som i utgangspunktet skal være ute uansett vær.


Et håndkle radiator lar deg varme håndklær for etter du dusjer og også fungerer som en radiator fordi den er knyttet til varmtvannsbereder. Den beste metoden er å erstatte en eksisterende radiator med en ny håndkle radiator. Montering av håndkle radiator beviser en vanskelig jobb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg