tirsdag 27. juni 2017

Interiør diy

Denne tavlen følges av 4personer på Pinteret. Et sveip innom Instagram kan gi oss ti nye prosjekter på listen over ting vi vil gjøre – folk er jo så flinke! Her deler vi noen av de flinke norske instagrammerne som vi synes er helt rå på DIY og som vi synes du bør følge også.


Lesernes beste interiør -ideer Vi har plukket ut tredve av bidragene vi fikk inn i BoligPluss-utfordringen forrige måned. Få DIY -inspirasjon her! Klikk her for å bestille!

DIY : måter å pynte hjemmet på Lurer du på hva det neste gjør-det-selv-prosjektet ditt skal være? Få inspirasjon til syv kule interiør -idéer som vil skape. Tusjmerkene kan lett fjernes med en fuktig klut og er ikke permanente. Jeg heter Ann Merete Slåttland og dette er bloggen min Kreativ-i-tet. På bloggen kan du lese om interiør , gjør det selv-prosjekter ( DIY ), oppussing, inspirasjon og annet jeg liker å skrive om.


Jeg jobber som frilansjournalist med faste oppdrag for bl. BoligDrøm, samt at jeg skriver boligreportasjer for flere norske boligmagasiner. DIY -prosjekter med gullspray Ikke alt som glitrerer er gull, sies det, men det går faktisk an å få det meste til å glitre som gull.

Her er eksempler på hvor utrolig fint interiøret kan bli med litt gullfarge. Vi har samlet åtte utrolig fine DIY -prosjekter til deg. En kilos sekk med betong koster bare ett par hundre lapper,. Rask og enkel handel på Ellos.


Stort utvalg av fint interiør. Kjente merkevarer til gode priser. Denne lua med mønster fra Stoff og Stil, er kjempe enkel å lage selv. Jeg har brukt ull-filt, stretch-jersey som for og bred ribb som kanting.


Det skulle være vanskeligere enn jeg trodde! Long time, no bloggings! Ikke alt jeg har gjort har vært like meningsfylt å dele, men disse bokhyllene kan kanskje inspirere noen som trenger et lavterskelprosjekt å sette fingrene i på regnfylte sommerdager.


DIY – Broder på lerret Garn kan brukes på så mange tenkelige måter, konstaterer Anna, idet hun forsiktig broderer på et tomt lerret. Spill av DIY -videoen og se hvordan De kan lage veggpynt, slik Anna broderer på hvitt lerret med garn i flotte vårfarger. Last ned skabelon Hvis De vil se flere kreative DIY -videoer, kan. Read more on DIY – Do It Yourself at Norway Designs. Prøv deg på denne superenkle og dekorative papirblomsten.


Dette er ikke avanserte greier, så i løpet av. Interiør: DIY Prosjekter og Vi som elsker Interiør !

Der det er hjerterom, er det husrom, ikke sant?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg