torsdag 19. mai 2016

Cortina soft

Cortina Soft er et tykt, ubehandlet garn i ren, ny ull. Tykkelsen gir flott og trendy struktur enten du strikker eller hekler plagg eller lager ting til huset. For eksempel om du vil lage tovede kurver, tøfler og sitteunderlag. GJESTAL Bomull Sport.


Dagens gratisoppskrift: Cortina -genser Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift.

Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Jeg hadde jo ikke annet valg enn å betale for garnet og ta det med hjem, uten å vite hva jeg skulle bruke det til. DWR-behandlet softshell jakke med formede armer, justerbare mansjetter, avtagbar hette og reflekterende trykk. Hvis det du har tovet er blitt for stort, tov en gang til. Vask gjerne med et håndkle eller en dongeribukse hvis du bare skal tove et lite plagg.


Hvis plagget blir for lite, press det ut. Strekk og form plagget mens det er vått.

Senere vaskes plaggene på ullprogram. Knapper syes i når plagget er tørt. Cortina : vekker følelsen av en svunnen tid Harmonisk balance og omhyggelig kombination afmaterialer som kendetegner produkterne i Cortina design. En æstetisk linje som giver den charme og personlighedtil dit køkken med et design som fører tankerne hen imodtraditionelt håndværk.


Kanskje flere av dere har lagt merke til at garnet Cortina har kommet i ny utgave. Jeg har strikket alle tøflene mine i dette garnet, fordi det har vært et stødig garn. Plutselig begynte hyllene på butikkene å tømmes for flere farger, og når garnet kom tilbake, hadde det fått navnet Cortina soft. Det lämpar sig även perfkt för tovning av diverse slag exempelvis tofflor, liggunderlag eller liknnade. Detta är ett rent obehandlat ullgarn som bara är färgat.


Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator. Det skulle være en julegave til en voksen dame. Det er faktisk første gangen jeg har strikket med dette garnet. Her er resultatet etter en omgang i vaskemaskin.


Jeg vasket på grader med kortprogram. At jeg aldri lærer at jeg bør være forsiktig og prøve meg fram når det gjelder nytt garn.

Meget god garnkvalitet til gode prier. Vårt eget merke er Trysilgarn, men vi tilbyr også Gjestal garn. Til sammen har vi et stort garnutvalg. These leathers are exceptionally soft with visible natural marks. A slight two-tone effect creating depth and life in the article is achieved by using pigments in the initial coat, with later coasts containing a contrasting dye.


A shiny patina effect gives the leather added characteristics. Eg vart inspirert av frk. Grandes turkompis her i vår, og gjekk hen og kjøpte fine treknappar i einer.


I kombinasjon med svart buksestrikk kan ein leggje det tova sitjeunderlaget saman og putte det rett i sekken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg