onsdag 19. september 2018

Papirvase

Papirvase

Jeg vil gjerne melde meg på nyhetsbrevet Dine personlige data vil hjelpe oss når vi skal sende deg nyhetsbrevet vårt. Du vil motta informasjon om produkter, tilbud. Vintage Rosenthal papirbag vase. Formgitt av Tapio Wirkkala RESERVERT!


Papirvase

Innred rommet ditt eller stuen med vaser fra Areaware, Artecnica eller andre merker. Hos Designdelicatessen finner du Areaware vaser m. Surrounded by forests, Norwegians have built their houses out of wood for. God lørdag kvel fine dere!


For en herlig høstdag dette har vært! Vi har trillet tur flere ganger i. Du trenger ikke være helt skifantast for å synes at hvite vidder er flott å se på. Et helhvitt interiør kan få noen hver til å bli høyfjellsstemte. Papirvase med plast på innsiden.


Titter innom med noen bilder av vår bitte lille leilighet i Posebyen i Kristiansand. Min kjære er fra Kristiansan som sikkert. PartyDeco Aloha Ananas Toppers, 6stk.


Flinke Maia med bloggen Fabelaktig har laget malene til disse flotte papirvasene. Fremgangsmåten er enkel og effekten stor. Nå er jo tau og naturelementer igjen moderne i interiøret.


Papirvase

Jeg hentet frem lampeskjermen jeg laget for år siden. MAKRAME-knyttet da jeg gikk på husflidskolen. Lag en origami-vase er ikke vanskelig. I prinsippet vil det være mulig å til og med nybegynnere. Det blir et utmerket element i innredning.


Den kan plasseres, for eksempel, tørre eller kunstige blomster. Hvis du legger et fartøy med vann i en papirvase , kan du sette levende blomster. Fri fragt over 34- Fysisk butik – byt i butikken. I anledning af designeren Tapio Wirkkalas 100-års- fødselsdag fås den populære papirvase også i blide pasteller, såsom mint og fersken samt i en stærk rødbrun og mørkegrå.


Papirvase

Ud over denne hvide, matpolerede udgave, fås vasen også i en hvi glaseret udgave i interiørshoppen. Læs, hvordan kunderne har bedømt dette produkt. Dette bildet laget jeg for ca femten år siden. Det har påskens budskap i seg.


Kanhende du ser det- kanhende ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg