mandag 12. februar 2018

Trademax kontakt

Søk etter partnere lokalt i ditt område. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Trading Online: Descubre Más - Millones de Usuarios. Genom att fylla i min mailadress bekräftar jag att jag vill ha trademax nyhetsbrev och godkänner att trademax behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt trademax integritetspolicy.


Vi leverer hjem til deg! Många företag köper in varor där flera mellanled ska ha betalt på vägen, vilket leder till höga priser som du som kund får betala i slutändan.

Men denne gang går det veldig dårlig. Jeg ringte kundeservice i dag, og de sendte meg SMS etter noen timer. Samme dag som leveransen kom oppdaget jeg at en kolli var feil, og jeg tok umiddelbart kontakt med trademax.


De sa at jeg måtte registrere en reklamasjonssak på nettsidene deres, og det gjorde jeg med det samme. Vi bestilte en sofa fra trademax. Tiden går og vi blir lei, og avbestiller sofaen.


AKKURAT på samme tidspunktet vi avbestilte, så var PLUTSELIG sofaen sendt. Datahåndtering og integritet. Har du noen raske spørsmål kan du prøve å stille de i deres smarte chat-funksjon direkte i nettbutikken.

Din sökning på trademax gav företag och du har nått slutet av listan. Diese Website benutzt Cookies zur Verbesserung Ihrer Nutzererfahrung. Hitta även öppettider och kontaktuppgifter till butiker närmast dig!


Jag är glad föratt ni har bra bemötande till som ringer till er och bra kontakt via Emil och telfon ni tar inte tid att. Trademax - företag, adresser, telefonnummer. Er det noen som har handlet møbler mm hos trademax ? De ser jo fine ut, og til grei pris. Men vil gjerne høre erfaringer. Evt andre steder å kjøpe rimelige møbler.


Du er i ferd med å poste i en gammel trå siste innlegg ble postet den 28. Jeg havde bestilt spisebord stole og et sofabord. Jeg fik dem leveret men det var helt forkerte stole og et ødelagt sofabord! Efter kontakt med dem ville de sende mig de stole jeg skulle have omkring måneder efter.


Du kan se alle aktuelle avtaler, følge produkter og handle smartere. Kontakta oss gärna genom att använda nedanstående formulär. Det er jo helt håpløst! Vill du kontakta något av våra dotterbolag så hittar du kontaktuppgifter till samtliga bolag längre ner på sidan.


För att på bästa sätt kunna hantera ditt ärende är det viktigt för oss att veta vilken typ av ärende det gäller. Hej, Tack för att du tog dig tid att recensera din upplevelse hos oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg