Komponentene skal blandes i forholdet 1: så det er svært lett å oppnå riktig blandingsforhol uansett mengde. Straks den er tørr, må sparkelen slipes før et nytt lag epoksyprimer påføres. Gi gelcoat nytt liv Boatwash - tynn med vann etter behov og rengjør med svamp.
Rubbing - påføres i rikelig mengde med myk klut eller polérpapir, bearbeid små områder av gangen. Se våre produkter og farger for båt. Etter en lang vinterlagring er det ikke bare bunnstoffet som skal på, også resten av båten skal få sitt.
Så hva er da viktig ved valg av produkter til nettopp din båt? Jotun båtpleieprodukter hjelper deg. Etter å ha vasket ned skroget med en god båtvask har du et godt utgangspunkt for å bedømme hvordan du skal gå videre. Båter som begynner å få noen år på nakken er gjerne matte i skroget. Dette kalles oksidering og er egentlig gelcoat som er nedbrutt av UV-strålning.
Gelcoatsparkel til bra priser. Stort utvalg og rask levering. Kjøp din gelcoatsparkel på SeaSea. Topcoat brukes som sluttstrøk på glassfiber.
Kan også brukes til reparasjoner av gelcoatoverflater. Alle jotun sine produkter ivaretar disse viktige karaktertrekkene, samtidig som de er enkle å bruke og påføre. Intresanne videoer det der, og det er til god hjelp.
Men her har jeg et spørsmål. Legg til dine favoritter. For maling og utfylling av overflateskader. Avsett för reparation av ytskador i gelcoatskikt. Levereras med 1gram spackel i plåtburk, härdare, st blandningskopp samt omrörare.
Vask og polering av aluminium. Tillbaka till huvudkategori. Uten en vanntett barriere vil en ny, ubehandlet båt trekke vann så snart den sjøsettes, også med dagens mer moderne typer av gelcoat.
Over tid kan dette vannet reagere med kjemiske komponenter i gelcoaten og dermed utvikles plastpest i skroget. Jeg fikk også et tlf. Fargen er ikke helt den vi har tenkt oss, men jeg så for meg å legge på noen lag med biltema topcoat, slipe ne og sprøyte med jotun hardtop, som vi får i den fargen vi ønsker. Polish til båt fjerner mindre riper, oksidasjon (forvitring), smuss og rustflekker. Vi flytter nå Båtpleiekongen inn til Bilpleiekongen.
På denne måten vil vi kunne gi deg et bredere utvalg av alt du måtte trenge til båtpuss, stell og. Typiske gelcoat skader på båter er riper, revner eller avskrapninger, og ofte er ikke så dype, at de berører glasfiberlaminatet. Eget båtverksted med varmeanlegg.
Ved påførsel af flere lag, er det vigtigt at første lag er ophærdet før næste lag påføres, da lagene ellers vil krympe ved ophærdning.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.