mandag 30. oktober 2017

Strikketapet

Men skal du sikre deg en strikket vegg, må du være rask. Det står det er stor interesse for det og begrenset utgave,. Hva syns dere om strikketapetet til Fargerike?


Jeg har lyst å ha den på soverommet, men er virkelig ikke sikker. Det er skråtak så det blir kun.

Steik dette var stili :)) Passa perfekt til skapet! Hadde eg hatt eit slikt skap skulle eg gjort det samme :)) Eg gleder meg til eg. Flyttesalg så her kan du gjøre et kupp eller flere:-) ruller Strikkketapet fra Fargerikes egen kolleksjon. Denne ble fort utsolgt.


For meg er mye av den kreative prosessen å titte på farger og ta garn. Veldig greit å holde seg informert om hva som finnes, og hva jeg ønsker å bruke. Ikkje so veldig mange alternativ her i huset.

Strikke- og heklebølgen er jo over landet, kanskje strikketapet blir det nye store? Interiørkjeden kommer til å lansere fire nye design, ett for hvert kvartal i året som kommer. Blir det for røft med murstein og råbetong, kan du gå for et mykere uttrykk med strikketapet. Tja, ikkje godt å sei kva farge du bør male sjenken.


FØR: I kveld kommer søsteren min hjem fra Polen og hun har med bøttevis med knotter til. Men jeg tror nok at denne trenden vil bevege seg fra små blikkfang i interiøret, til hele, malte vegger. Butikken har til og med strikketapet på veggene og hyllene, men det ble det dessverre ikke noe bra bilde av. Trendene endrer seg jo nå med lynets hastighet, og fjorårets store strikketapet -trend får nok snart en stor etterfølger. Kanskje den blir fulgt av vegger med batikk?


Med høye hæler som veggpry svigermors dynetrekk i rammer og strikketapet håper Julie Utengen at huset hun deler med samboeren har sjarm nok til å vinne kåringen. Selv med bare ett år på seg har hun som fersk boligeier malt vegger og tak og trapper i hele huset, hengt opp tapeter, malt kjøkken, lagt nytt gulv på kjøkkenet og slipt ned gulv i stuen. Jeg ønsket meg en sirkel ved inngangspartiet, og fikk det - Fikk og fikk, jeg måtte lage den selv altså.


Alle vil ha strikketapet ! Få siste nytt om interiør og oppussing fra ifi. Meld deg på vårt nyhetsbrev her. Hadde en del strikketapet liggende og tapetserte boksen.

Brukte tapetlim og det funket bra ! Tegnet et hjerte , og borret med metallborr. Satte et kubbelys oppi, her kan fakkel også brukes om man vil ha den utendørs… Da under tak for tror ikke snø og regn er bra for tapeten. Fin fredag:) Jeg har vært å fått fagelig innputt idag, herlig, fra riktig så dyktige folk bl.


Men de kommer med to helt FANTASTISK fine tapeter til. Fy flate, må jeg bare si:D;)hehe. På plass i butikkene om et par uker.


Noe som kommer tydelig til uttrykk blant annet i strikkefeberen som herjer. Vi finner strikkede stoler og vegger med strikketapet , og ikke minst porselen og keramikk med ”strikket overflate. Fuglemønster kom til dømes i fjor, og er framleis trendy. Det same er den litt slitne murstein- og fabrikkaktige stilen. Dei som skal legge tapet i vår, men ynskjer at den skal vare nokre år, bør ikkje satse på det mest spesielle.


Når omsider tak- og veggplatene var på plass kunne vi tapetsere og male. Jeg hadde ruller av Fargerikes fantastiske strikketapet , som virkelig passet inn på endeveggene. Vi måtte også fylle hullet rundt pipa med betong til det passet med gulvet.


Jeg har selv målt, saget og satt sammen hyllene. Og så var det hyller. Det går fortsatt mye i lyse toner som grå og beige, forteller Anne Lise Henriksen. Hun har hatt butikken i år. Lunddølen kan gjerne være litt mer sprelsk når det gjelder tapet.


Vi har en strikketapet som er veldig populær. Soverommet føltes litt lunere med denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg