tirsdag 18. oktober 2016

Bittamis design

Babyutstyr finner du hos Sprell - Lynrask levering - Stort utvalg - Kjøp her! Frakt kun 5- Gratis innpakning. Denne bloggen vil kun dreie seg om mine design , i tekst og bilder. Noen design (mange) går rett i søppelarkivet etter kort tids strikking, andre etter lang tids utprøving.


Nettbutikk som selger strikkemønstre og garn.

Alle mønstrene i nettbutikken min er egne design. Vis gjerne fram det du. Bitta Mikkelborg advanced. Gruppe for strikkelystne som ønsker å følge med på mine design til enhver tid. Jeg håper du vil finne noe du liker i min nettbutikk.


Og du kan gjerne ta kontakt med meg om du lurer på noe. Om du lurer på noe her i nettbutikken, skriv en mail til meg. Du finner kontakt info under fanen Kontakt.

Jeg liker godt å se bilder av det dere strikker fra mine design. Riktig god helg til dere alle! Både i facebook-gruppen min. Hanna Maries vintersett. Vi har Mellanraggi, Elise og Nova.


This channel is here to help you learn new tricks and tips with Adobe. Jeg skal arrangere klutealong i sommer også, det blir da 5. D Alle de nye klutene er nå til teststrikking, og det brukes Järbo Elise. Denne fargen muntrer opp ethvert kjøkken, ja, det er stor fare for å bli i godt humør av å vaske litt. Nei, det var kanskje å ta i litt for hardt.


Men, det skader ikke med litt farger i hverdagen. Mønstrene får du tilsendt som pdf på e. Skip navigation Sign in. Det beste strikketøyet ever #129392; Jeg strikker en helt enkel barnegenser.


Superduperdeiligmykt strikketøy å ha på toget #128512;. Det er en glede å kunne vise fram alle de nye og fine fargene som har kommet i Järbo Mellanraggi.

Det deilige mellomtykke sokkegarnet, som jeg har brukt. I denne finner du 52. Strikkebølgen fortsetter! Kom over et flott mønster på strikkede Converse-lignede sko. Og garnet som er brukt er Novita 7. Her spiller garntype en stor rolle.


Kluter - eller lapper - kan dertil kombineres og bli til lappetepper. Boka har klare mønstre som det er enkelt å følge. Alle de oppskriftene er kvalitetssikret av ivrige teststikkere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg