torsdag 28. november 2019

Pynte kubbelys

Hvordan dekorere kubbelys med servietter. Is it simply me or does it look like some of the comments come across like they are coming from brain dead people? P An if you are posting on other online sites, I would like to follow everything fresh you have to post.


DIY: Tips til å pynte LED lys Du kan enkelt dekorere LED kubbelysene så de blir litt mer spennende. Sett flere sammen på et lysfat eller i en utelykt, så blir det hyggelig kveldstemning med en gang.

Vi gir deg tips og ideer til hvordan du kan pynte de. IKEA er kjent for sin gode kvalitet på stearinlys som kronelys, telys og kubbelys. Våre stearinlys brenner med en klar, stødig flamme fordi det er laget av 1 stearin.


Stearin sikrer også at lyset ikke bøyes, selv om det står i et varmt, solrikt rom. På IKEA finner du også LED-lys som er et brannsikkert alternativ til levende lys. Få julestemningen med et prosjekt som er enda enklere: Et pyntet kubbelys.


Les også: Slik lager du en lyslykt til jul.

Hva trenger du for å pynte kubbelyset? Fantasien er det eneste som setter grenser for hva du kan pynte kubbelyset med. Likevel kan det være lurt å tenke julefarger: Grønt, hvitt, rødt eller lilla. I vinterhalvåret er det koselig å tenne levende lys.


Velger du våre Classic telysholdere trenger du ikke å bekymre deg for brannfaren. Du bytter bare ut telyset etterhvert og har et nytt pent kubbelys hele tiden. Du slipper rennende stearin eller kubbelys som er delvis nedbrente. Jeg skal i hovedsak ha kronelys og telys, men har valgt kubbelys til en liten salong med noen få bor skal sette de i små runde glassskåler fra ikea til.


I år har vi ny adventsstake, og jeg har kost meg med å tenke ut hvordan jeg kunne pynte den opp. Ikke for at det trengs, lysestaken er fin i seg selv, men jeg liker nå å dille litt ;) Jeg tenkte det kunne være inspirerende for andre å få se noen av alle ideene mine, så i dag byr jeg på seks ulike måter å style den samme adventsstaken. HM, som hadde ligget ubrukt i et smykkeskrinen en god stun kom ideen til å pynte opp et hvitt rimelige kubbelys med litt stæsj. Litt DIY kan være ganske kjekt, og når man får selskap av en begeistret Frøken Fryd blir det riktig så koselig!


Og det jeg likte var at det ikke ble så mye rot som det blir av en del andre kreative hobbyer. Og hvis du ser litt rundt på nettet, finner du en haug sånne småting som man kan pynte lys med også. Skal finne frem lysene jeg har stående og lage noen flere kjenner jeg.


En sølvtråd med perler eller stjerner kan pynte opp kjedelige kubbelys.

Pass på at du ikke bruker brennbare materialer. Snurr tråden ryndt lyset. Sist, men ikke minst: Husk på brannfaren! Gå ikke i fra brennende lys.


Jeg fikk ideen til å pynte opp kubbelysene mine fra interiørbutikken Lille interiør. Pynt opp enkle kubbelys ! Der hadde de limt litt gavepapir rundt lyset, og så pyntet med blonde og hyssing. Disse lysene har brenntid på inntil timer, er gjennomfargede og har et rustikk utseende i svært god kvalitet. Høyde er 28cm og diameter er 2. Elegant kubbelys stake hvit, speil dekor pyntet, fra Borg.


Kubbelys staken har speil dekor fot og speil dekor pynt under krystall kubbelys skålen. Forslag til hvordan du kan pynte med rustikk stil til bryllupet. Vi får mange spørsmål om hvordan man kan pynte til et rustikk tema - og her er vårt forslag.


Håper det er til inspirasjon! Begynn med å velge bordløper. Bruk bordløpere i sekkestrie over dukene.


Her finner du mye fint til å pynte festbordet me enten det er bryllup, konfirmasjon eller en god fest som vi trenger i blant. Vi har også orkidè potter i denne kategorien. Du kan lett pynte lysene ytterligere med blonder, silkebån. Godt vi har Ikea som selger hvite kubbelys ! Tusen takk for tipset!


Flott å pynte på bordkort eller feste på en bordløper. Inneholder klistremerker. Størrelsen på klistremerke er 8x5cm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg