mandag 11. november 2019

Pynt til marsipankake

Her finner du en stor mengde festtilbehør. Marsipankake har aldri vært enklere. Hent selv eller få levert. Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Kjevl marsipanen ut til en stor runding.


Man kan kjevle marsipanen ut mellom to bakepapir, eller bruke litt hvetemel under kjevlingen.

Et luftig og flott sukkerbrød fylt med bringebærsyltetøy, pisket krem og valnøtter blir til klassisk marsipankake. Følg vår trinn for trinn-oppskrift. I våres feiret vi vår mors års dag. Kaken var min gave til henne. En deilig kake av luftig og flott sukkerbrø fylt med friske jordbær og banan, pisket krem og vaniljekrem.


Her får du en god oppskrift på hjemmelaget marsipankake med enkel steg-for-steg forklaring. Pisk lys og tykk eggedosis av egg og sukker (ca min). Sikt i det tørre og bland forsiktig til en jevn deig.


Stek kaken midt i ovnen ved 175°C i min.

Har du ikke tid til å bake festkake, kan du bestille den via minkake. Her kan du velge mellom blant annet marsipankake , bløtkake, sjokoladekake, kransekake og ostekake. Alle kakene er håndlaget av konditorer i Goman-bakeriene, du finner listen over hvilke Coop-butikker du kan hente kaken i på minkake.


Ser dette er et gammelt innlegg, men har et spørsmål til deg :) Jeg skal lage en kake med fondant, og vil ikke bruke den sjokoladekake oppskriften jeg pleier da den har en tendens til å ikke tåle å bli flyttet noe særlig på og knekker fort. Har du et tips til en god sjokoladekake som tåler litt mer når det kommer til trekking med fondant? Hvilken fyll av disse jeg synes er best kommer helt an på resten av kaka.


Er det sjokoladekake så har jeg mine favoritter, som ikke er så gode i marsipankake feks og omvendt. Lykke til med valget ved neste baking. Vi leverer i hele Norge. Bestilling har aldri vært enklere.


Slik lager du pynt til Hello Kitty marsipankake. Ta en liten klump av den hvite marsipanen og tilsett noen dråper med rød konditorfarge. Beskrivelse Vår bestselger!


Sukkerbrød med bringebærsyltetøy, fløtekrem, vaniljekrem, friske bringebær og bjørnebær. Trekkes med marsipan. Sett sammen din favorittkake!


Vår marsipankake er en saftig kremkake bestående av tre lag med bunn, fylt med syltetøy, krem og fyll etter eget ønske. Vi bruker ekte mandelmarsipan.

Deilig marsipankake laget med de beste råvarene! Du velger selv hvilke fyll du ønsker og hvis du vil ha farget marsipan eller bilde på kaken så ordner vi det også. Glutenfri marsipankake lages i vårt eget glutenfrie bakeri. På kaken kan man få skrevet på ønsket tekst og printet bilde på lokket.


Kakepynt til barnedåp, bursdager og jubileer Skal du ha barnedåp, navnefest eller konfirmasjon? Eller kanskje du eller noen du kjenner har jubileum i år? Det er selvfølgelig ingenting i veien for å bestille en ferdig kake fra bakeren, men det blir mer personlig hvis du baker den selv.


Vi har kakepynt til dåp og mange andre festanledninger. Til denne kaka har jeg laget et sukkerbrød med egg. Fyll velger du selv, jeg har brukt rørte jordbær og vanlig pisket kremfløte (dl). Trenger du fremgangsmåte på hvordan du lager en bløtekake – se her.


Til marsipanlokket har jeg brukt ca. Frukt, marsipan, krem og pynt. Kokke-Lise gir deg tips til pynting av kaker, noe som jo burde være rimelig aktuelt i konfirmasjons-, nasjonaldags- og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg