tirsdag 5. november 2019

Potetkasser interiør

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Kjente merkevarer til gode priser. Jeg liker SÅ godt gamle potetkasser , og har lenge tenkt på å skaffe meg slike, for å pynte opp med blomster ute til sommeren.


Er faktisk ganske så frustrert over at ALLE de potetkassene som tidligere var på gården, ble brent under en opprydding for noen år siden.

Lite viste de som brant disse, hvor dumt jeg synes at det er! Den billigste annonsen ligger ute til Kr. Hva er det rareste du har gjort når det kommer til interiør ? Jeg syns jo ikke selv at noen ting er rart, men når jeg dro med meg gamle hesjestaurer fra svigers for å lage bor syntes de nok det var litt rart.


Min kjære stusset nok litt da jeg snekret sammen paller og potetkasser for å lage. Jeg har noen ideer, men ikke helt bestemt meg. Må hentes på Heimdal! Potetkassene er vasket og skurt.

Torget Gis bort Møbler og interiør Dekorasjon og pyntegjenstander Andre pyntgjenstander. Norges beste vestkant Hus – Hytte – Hage – Interiør – DIY – Re-design – Vintage. Fra potetkasser til hylle i Hål.


I den gamle låven har vi unike lokaler med redesign av møbler IrinaStyle by allofirina, bruktmøbler, nye og gamle møbler og interiør. Unike gjenstander laget av flinke og kreative sjeler. Det som startet med hylle av gamle potetkasser er nå utvidet og blitt til et entrèmøbel. Under topphyllen blir det plass til å henge opp noen knagger.


I tillegg har jeg laget en stige av gamle hesjestaur som jeg har satt inntil. Medisin og Helse Mat og Drikke Kunst og Håndverk Kultur og Underholdning Klær og mote Øvrige kategorier Hjem og Interiør. Vi anslår at omtrent ti prosent av de som har handlet møbler og interiør har handlet brukt. Tallet går imidlertid opp og ne så det er vanskelig å fastslå tendensene her, sier markedsanalytiker, Erik Horgmo. Det er positivt at det er såpass mange.


Stoler, bor TV-møbler, skjenker, skap og sofaer topper listen over hva vi kjøper. I jentenes hjem lever imidlertid det gamle videre. Både møbler og gjenstander fra en annen tid preger interiøret. Håndbroderte puter og duker, gamle lenestoler, krakker og lamper er noe av det som har fått plass i kollektivet.


Vi har gjort leiligheten om til vår egen.

Har tenkt å male dem hvite henge dem på veggen på verandan og putte noen blomsterpotter og diverse inni og oppå. Gamle potetkasser Har fått tak i disse kassen fra farfaren til mannen min. Det tror jeg kan bli litt morsomt. Bentes interiør og oppussing. Her ligger pleddene stablet mellom to gamle potetkasser.


Her har jeg brukt en annen gammel kasse til å oppbevare pynteputer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg