onsdag 7. november 2018

Trademax telefon

Trademax telefon

Kjøp møbler hos Trademax. Alltid lave priser og et stort utvalg! Stortutvalg av spisestuer online. Utsalg med opptil rabatt. Vi har stort utvalg av hagemøbler!


Ved å fylle inn min e-postadresse bekrefter jeg at jeg vil ha Trademax ’ nyhetsbrev og godkjenner at Trademax behandler mine personopplysninger for å kunne sende meg markedsføringsmateriale tilpasset meg i henhold til Trademax ’ integritetspolicy. Genom att fylla i min mailadress bekräftar jag att jag vill ha trademax nyhetsbrev och godkänner att trademax behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt trademax integritetspolicy. På Trademax verner vi om din personlige integritet og vi vil at du skal føle deg trygg når du gir oss dine oppgifter. I våre personvernpolicy kan du lese om hvordan Trademax håndterer dine personopplysninger. Trademax går under forbrukerkjøpsloven, angrerettloven og gjeldende EES-lovgivning om forbrukerkjøp.


Trademax startades för att vi tyckte att många möbler och inredningsprodukter i Sverige var onödigt dyra. Många företag köper in varor där flera mellanled ska ha betalt på vägen, vilket leder till höga priser som du som kund får betala i slutändan. Ved at indtaste min e-mailadresse bekræfter jeg, at jeg gerne vil modtage Trademax nyhedsbrev og godkender at Trademax behandler mine personlige oplysninger, for at kunne sende markedsføringsmateriale tilpasset mig, i henhold til Trademax integritets policy. Hos Trademax finner du alt til hjemmet! Vi leverer hjem til deg!


Trademax telefon

Selskapet forteller at de har måttet slå av telefonen til tider for å kunne hamle opp med alle henvendelsene. For å kunne håndtere så mange kunder som mulig, har vi valgt å stenge telefonen i perioder, og ta alle henvendelser på mail. Det går betydelig fortere enn på telefon , sier Mark Persson i Trademax. Om du vill använda öppet köp meddelar du Trademax kundsupport via telefon , mail eller formulär senast år från att du mottagit din order.


Alle priser på hjemmesiden er inklusive moms. Vi tar inn kvalitetsprodukter fra sertifiserte leverandører. Alt vi selger har vi selv testet og godkjent. Vi tilbyr sikre betalingsalternativer. Du kan også finne brukbare var fra andre kunder under vanlige spørsmål, så slipper du for å sitte i kø på telefonen.


Trademax telefon

Forferdelig kundeservice. Bestilte sofa fra Trademax. Enkelte dager tar de ikke telefonen i det hele tatt. De bruker nesten mnd. Spara pengar genom att ta del av alla erbjudanden från Trademax.


Hitta även öppettider och kontaktuppgifter till butiker närmast dig! Feil vare ble først levert leeeeeeeenge etter hva som var avtalt og står nå og samler støv i leiligheten. Er det noen som har erfaringer med å kjøpe varer hos trademax. Da vi valgte å kjøpe en skjenk og TV-benk fra trademax var inntrykket mitt at de var en real forhandler.


Jeg fikk derimot en kolli feil til skjenken, og da startet problemene. Det er nå snart uker siden bestillingen ble gjort, og uker siden leveransen kom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg