torsdag 21. mars 2019

New england stil interiør

Rask og enkel handel på Ellos. Stort utvalg av fint interiør. Kjente merkevarer til gode priser. Finn laveste nettpris her. En klassisk og uovervinnelig kombinasjon av kvalitet og stil.

Landlig stil , overbygget terrasse, sprossede vinuder og hvitmalte gelendre både ute og inne. Gallionsfiguren i blått er imidlertid et norsk innslag. Den passer også godt i Skandinavia.


Det er ikke tilfeldig at interiørprodusenten Lexington, som er sterkt influert av denne stilen, kommer fra Sverige! Om min store interesse interiør - som har blitt mitt levebrød i form av livsstilskonseptet Annas Rom. Ellers er det min hage og.


De setter meg og min husbonde stadig på nye prøvelser, men gir også enormt mye glede.

Min STORE hobby er interiør , som er nesten på grensen av det sykelige i noens øyne. Denne bloggen kommer for det meste til å handle om interiør og husbygging. Jeg er en jente på som er lidenskaplig opptatt av interiør. Vi bor et hus i fra tallet som vi nå holder på å pusse opp!


Prosjektet heter Clarence Hill og ligger inntill Båstad golfklubb. Materialvalgene er solide og består av fjellpanel, utenpåliggende piper med skifer og holder en eksklusiv standard. Huset har store rom og en nydelig stue med en murt peis i klassisk stil.


Alt holdt i sort og hvidt, så stilen får et grafisk præg. Få stilen ved at gå efter: - En hvid sofa med bløde former. Stribede gulvtæpper, plaider og puder. Et sortmalet vitrineskab. Anitas interiør verden says.


Min favoritt-tapet er Stephen, som har navn etter Stephen King. Selv om han ikke er min favoritt-forfatter, smiler Lindhe. Andre kjente navn er blant andre Emily Dickinson, Dan Brown, Harriet Beecher Stowe og Arthur Miller.

Du skal alltid følge din egen personlige stil når du velger kjøkken, men det kan være nyttig og inspirerende å vite hva som rører seg i kjøkkenverden. Vi har snakket med kjøkkenkonsulenter, og samlet noen av tendensene. Pass på deg selv og utstyret ditt.


Slik som kroppen, trenger også hageredskap pleie og omsorg. Vender snart nesen mot Gøteborg, så da blir det nok litt SHOPPING til heimen! Garnet fungerer utmerket til å strikke, hekle og småpusle med. New England - stil på Ingar.


I USA kalles den for Hampton style. For å sammenfatte stilen med noen enkle or kan man si at den inviterer havet inn i hjemmet. Det er en ren og enkel stil som har blitt svært populær de siste årene. Bilderna kommer från ett reportage ur Interiør Magasinet, och alla bilder finns publicerade hos Kvänum som står för köket.


I köket har man valt målade profilerade luckor i svagt grå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg