mandag 4. mars 2019

Mitt bittelille hjem

Mitt bittelille hjem

I denne serien ser vi på små hjem med kreative løsninger. John Weisbarth og Zack Giffin drar USA rundt, for å bygge bittesmå hjem ,- på under kvadratmeter. Vi får tips om den nye trenden med minihus.


Mitt bittelille hjem

Rob og Yvonne har bedt John og Zack om hjelp til å bygge en trehytte. De ønsker at det nye hjemmet skal reflektere deres personlighet og kjærlighet til naturen, samtidig som det må være både funksjonelt og moderne. Bli kjent med familien Forrester og deres mektige motehus Forrester Creations. Her er det stadig nye intriger og rollefigurer, så det er aldri for sent å bli en del.


Matt og Emma elsker å ha store fester. Mitt bittelille hjem. Livet mitt er veldig bra, jeg elsker å bo i mitt bitte lille hjem , jeg har en bil som virker (enn så lenge), jobb, utdanning , trening, verdens beste datter, familie og gode venner.


Det eneste jeg savner er Mr. Det har blitt litt dating det siste året. Noen har vært snill og søt men ingen kjemi.


Vel hjemme fra en hektisk dag på jobb setter jeg meg ned med helgas rest middag og setter som vanlig på tv, programmet som surrer i bakgrunnen heter. Stort oppbevaringsbehov gir. Alan og Anna startet for åtte år siden byggingen av et containerhjem på ferieøyen sin.


Feriehjemmet er enda ikke ferdig, så nå ønsker de seg et bittelite ferdigstilt hjem , som kan flyes inn til øyen. Tilgjengelig til lørdag 28. Den heter Small house movement.


Min bittelille boligdrøm. Denne batchen er derfor viet til utepils, selv om jeg vet det teknisk sett er litt i seneste laget! Akkurat som forrige batch med Belgisk Wit var en “først” for meg, så er dette min første pils. Da gav hun meg mer smertestillende. Samboeren min satt ved sengen min, og gav meg vann på en liten ”q-tip svamp” og jeg lå og babla om en tannbørste… Da jeg virkelig begynte å komme til meg selv, etter fem – seks timer, fikk jeg se bilder av min bittelille sønn.


Mitt bittelille hjem

Han lå med c-pap og slanger og ledninger overalt. TIG, MIG og MMA sveis. I mitt bittelille verksted har jeg utstyr for å TIG sveise syrefast, vanlig stål og Aluminium. Jeg har Mig ogMMA (pinne) til tykkere plater.


I den bittelille villaen bor jeg - en jente på år med en stor interesse for interiør. Sammen med meg bor samboer, hund og to pusekatter. Dette forplikter for oss som jobber her. Vi jobber for å gjøre ditt bilhold enklere, rimeligere og tryggere. Enklere fordi vi alltid strekker oss langt for å hjelpe deg som kunde.


Rimeligere fordi vi alltid skal være konkurransedyktig på pris. Her vil du se private hus og deres interiør beskrevet av eierne selv. Her får du interiør inspirasjon fra private husholdninger.


I kategorien mitt vakre hjem får du mye interiør inspirasjon fra norske hjem. Janette skriver under tittelen, å eie er ikke en menneskelig rett, hvordan hun har laget en sengegavl fra grunnen av, det har blitt utrolig fint, hun har en link til instagram hvor hun beskriver hvordan hun gjorde. Mette`s hus og hjem Hjertelig velkommen til meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg