fredag 17. januar 2020

Støpe lys

Stort utvalg av lysmasse hos Kontorkatten. Alltid lave priser, kjøp uten konto! Alt innen hobby, lek, skolemateriell, kontormateriell, forbruksmateriell og rengjøring. Maletilbehør til kjempebra pris.


Kjøp materialene her!

Legg inn anbud gratis og uforpliktende her! Du kan bruke alle slags blikkbokser til å støpe lys i, de tar ikke skade av varmen. Behold etikettene på brukte hermetikkbokser og støp lys i matchende farger. Her er det brukt både tebokser og hermetikkbokser. Resultatet blir tøft!


Plansjen i bakgrunnen er fra OSV Denmark. Og du, vi liker ikke spenning, så vi lover å beholde din e-postadresse for oss selv.

Hvordan støpe lys i eggeskall. Stemningsfulle påskeegg du lager på en-to-tre. Her skal du få se et artig tips til noe flott du kan lage til påske.


Først litt informasjon om utstyr og det å støpe lys. Det billigste og mest miljøvennlige er å samle opp rester av gamle stearinlys, men du kan også kjøpe lysmasse i hobbybutikken. Lysmassen skal varmes opp til ca. C, så avkjøles til ca. C før du heller massen i støpeform.


Lys støpt i glass (som tåler varme), kjegleformet lys , runde lys , avlange lys , små lys , store lys , høye lys og brede lys. Ta turen innom en interiørbutikk eller en hobbybutikk for inspirasjon. En liten surf på nettet er også å anbefale.


Det finnes mange hobbyrelaterte blogs som gir både nyttige tips og eksempler på støping av lys. Om du ikke ønsker å støpe lys på den tradisjonelle måten, så an du lage gelelys eller smelte rester fra stearinlys i vannbad. Dekorative lys av bivoks er enkle å lage. Dessuten lukter de godt.


Veker og annet tilbehør finner du bl.

Der får du også kjøpt utstyr til vanlig lysstøping. Disse nettsidene bruker såkalte cookies for å gi deg den beste brukeropplevelsen på våre sider. Slapp av, finn ditt eget tempo og støp de lysene du ønsker.


Varm lysmasse er virkelig varm og noe du skal være forsiktig med. Hold barna vekke fra den verste varmen og vær konsentrert slik at du unngår uhell. Dette er en hobby som krevere litt tålmodighet.


Jeg har et par DIY-ideer som jeg prøver å sette ut i livet, og har da sett etter stearinmasse som man kan bruke for å støpe lys. Men alt jeg har funnet av stearin i Norge er ganske så dyrt! Samtidig ser jeg at man kan få kjøpt nesten kg med stearinlys hos ClasOhlson til 9-. En hyggelig og morsom vintersyssel som både store og små kan være med på.


Jeg er sjelden så fornøyd med meg selv, som når jeg kan gjør nytte av noe, som egentlig skulle kastes. Du kan dekorere lysene ved å støpe inn dekorasjoner av ikke brennbart materiale. Gelelys har veldig lang brennetid.


En ganske anselig mengde med lys hang etter hvert på store snorer mens rester av stearin drypte ned på avisdekket flisgulv. Lysrester skulle samles inn denne dagen og støpes om til nye lys. Vi vet alle det blir rester av det. Mann med lyst hår og lys skjorte.


Hvor kjøper man veken til lysene ? Jeg har aldri prøvd å støpe lys før, men du forklarer så godt at dette fikk jeg veldig lyst å prøve! Legger meg til som følger på bloggen din jeg- ser du har mange fine ideer :) hilsen Sissel 17. Her finner du vårt store utvalg av støpe - og modelleringsmasser. Både til søte og syrlige drops med f. Støpe - og modelleringsmasser.


Til duftende lys og såper, til støping i betong og gips eller til forming med modellervoks, kleberstein, smykkeleire, Silk Clay og Foam Clay – bare for å nevne noen. Tusen takk for svar, Malin! Men, det finnes sikkert billigere steder å få tak i voks enn på hobbybutikk. Jeg skal sjekke med en jeg kjenner som er medeier i en bikube. Vi kommer nok til å lage lys i gamle syltetøyglass på årets.


Betydningen av støpe. Norsk oversettelse av støpe. Oversettelser av støpe. Informasjon om støpe i gratis engelsk online ordbok og leksikon. Da har jeg også fått støpt lys.


Har lenge spart på lys stumper! Av min søster fikk jeg to poser med lys som har ligget ute,og var egentlig ødelagt,men nå har de blitt støpt om og fått ny veke,og funker optimalt. Har også spart på mais,ananas og maiskolbe bokser.


Skal nok klare meg med veranda lys nå i sommer,ble stor produksjon her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg