onsdag 3. mai 2017

Blogg interiør

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Kjente merkevarer til gode priser. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen.


Egmont Publishing AS.

En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og nettbutikk. Veien fra husbygging til et hjem. Linda Elmin - Hviit - viser en minimalistisk og nordisk stil der tingene betyr noe. En verden av interiørdesign, stylingtips og lekre hjem.


Det er mange som har spurt om fargekoder, møbler og diverse interiør i huset vårt siden jeg la ut finn-annonsen i går. Derfor tenkte jeg å lage ett par innlegg hvor jeg svarer på alle disse spørsmålene som har kommet. Planen til Ulrik og meg var egentlig å bli boende på Vinderen en god stund til.

La oss spole litt tilbake. The story behind the picture. Tine elsker interiør og kreativitet. På bloggen finnes en rekke flotte bilder fra hennes hjem, og masse nyttige tips om hvordan du kan gjøre om noe gammelt til noe helt nytt. Camilla at home Camilla planlegger å bygge hus og på bloggen samler hun sine ideér og alt hun inspireres av i prosessen.


Jeg heter Ann Merete Slåttland og dette er bloggen min Kreativ-i-tet. På bloggen kan du lese om interiør , gjør det selv-prosjekter (DIY), oppussing, inspirasjon og annet jeg liker å skrive om. Jeg jobber som frilansjournalist med faste oppdrag for bl. BoligDrøm, samt at jeg skriver boligreportasjer for flere norske boligmagasiner. I skrivende stund sitter jeg i et hjørne av Interiør og Boligmessen i Grieghallen, og blogger live.


For aller første gang i mitt liv - både med liveblogging og på mac. Bare sånn at det er sagt! Ved siden av meg sitter Anette Willemine som også blogger live. Innlegget hennes finner du på bloggen Sunhome!


BoligPluss er best på ideer, og nettstedet som gir deg lyst til å fornye!

Vi viser ikke bare drømmehjemmene, men også hvordan du kan få det slik selv. Er gift og gravid med en år yngre tyrkisk mann, som enda bor i Tyrkia. Er mamma til to og ung bestmor til eneggede tvillinger.


Du vil i tillegg kunne lese om mine hobbyer som er oppussing, interiør , hage og matlaging. Hos Ellos finner man noe for alle og en hver. Kategorien på utvalget er stort og absolutt en innertier for interiør glade.


Er du mest interessert i interiør kan du i tillegg kose deg med disse åtte bloggene som er de største interiørbloggene i Norge i skrivende stund: Anetteshus. Anette har Norges største interiørblogg og en landlig og nostalgisk interiørstil. Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar. Jeg er lidenskapelig opptatt av interiør , og har alltid som mål å skape særpreg, atmosfære og funksjonelle miljøer.


I og med at jeg har drevet eget firma innen interiør - og hagedesign i mer enn ti år har jeg også mange erfaringer, tips og råd som jeg skriver om på bloggen. En blogg om alt mulig, interiør , livet som mamma, kropp og helse, temaer som jeg synes er viktig å sette fokus på eller bare litt hverdagslige ting. Mediekit Influencer Marketing.


This site uses cookies to give you the best experience. Sammen deler vi drømmer om fjell-, fjord og skogshytter, tanker om materialvalg og inspirerende bilder og hytteprosjekter. Her får du også hvert år møte finalistene til Hytteprisen. Berge Interiør står for kvalitet og tradisjon, smakfullt kombinert med det moderne. Her tilbys et svært bredt utvalg av møbler og interiørprodukter.


I forbindelse med bloggens 10-årsjubileum, har jeg laget en serie innlegg, MIMRING MED. Etiketter: Gjenbruk, Interiør kommentarer. Mange blogger fremdeles, andre har. Send dette via e-post Blogg dette! Min Blogg Atelier Kari med tips og opplevelser fra livet med mose, lav,.


Kategorien beste interiørfoto: vunnet av Edina fra bloggen Hvite Tulipaner. Rom 123s redaktør Anne Vesta ble vunnet av Monica Lindblad bak bloggen Moa og kaffekoppen. Jeg har vært interessert i interiør så langt tilbake som jeg kan huske, forteller Lindblad til Klikk.


Bli inspirert av Jotuns fargekart, få nyttige tips og råd når du skal male og få personlig fargeråd fra våre fargerådgivere. Bildene som er i dette blogg innlegget er et akkurat et slikt bor laget for å passe inn til et hjem. Bordplaten er av eik som er limt på en plate.


Mellomrommene er fuget med marinteknikk, man også velge andre løsninger. Man kan få lakket bordet om man ønsker original platina eller så kan man velge platina etter ønske. Imidlertid er det ikke Emmeline som fornyer seg innen interiør , det er Emmelinebarnet som forbereder seg til å flytte ut engang der fremme i fremtiden.


Derfor har hun altså begynt å kjøpe det nyeste innen koppemote, pluss neondyr til brudekisten! Det er vel det man kan kalle en ganske trendy medgift! Vinner av årets Hyttepris!


Bergene Holm - med fokus på tidløse materialvalg og stemningsskapende interiør. Se resultatene fra årets kåring. De har SÅ mye fint interiør #128512; Ellers skal jeg bruke resten av søndagen min til å baaare slappe av. Tenkte å se den nye serien What if på netflix.


Noen som har sett den, og er den verdt det? Alt i collagene er fra aflekthome. Bak bloggen Pureinterior finner vi år gamle Elisabeth Halbjørhus fra Skien. Hovedfokus på bloggen er interiør , men Elisabeth er hakket mer personlig enn det vanlige interiørbloggere er. Jeg ønsker å vise frem hvem jeg er.


Jeg er håpløst opptatt av trender, men man må samtidig ha sin egen personlige touch på ting, sier hun. Riis Interiør er en allsidig interiørbedrift. Her har vi planer om å legge ut bilder, filmer og informasjon om hva som skjer på interiørfronten, eller rett og slett informere om nye.


Velkommen til bloggen vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg