onsdag 5. april 2017

Gammelt og nytt interiør

Rask og enkel handel på Ellos. Stort utvalg av fint interiør. Kjente merkevarer til gode priser. Fra gammelt til nytt Jeg er en dame med stor interesse for hage og interiør.


Liker godt å ta bilder, så derfor vil bloggen inneholde mer bilder enn tekst i de fleste innleggene. For å få et personlig hjem, må du nødvendigvis ha ting rundt deg som du er glad i og har minner til.

Sammen har vi prinsessa vår Amalie Louise på år og hunden vår Bella. Jeg har en stor lidenskap for interiør , moter og scrapping. Håper dere liker det dere ser og blir inspirert.


Men noe nytt er man jo avhengig av å ha, smiler hun. Kaffemaskinen ville jeg ikke vært foruten, for eksempel. Men det er uttrykket blandingen av gammelt og nytt gir sammen, som jeg syns er så fin, legger hun til. Digernes er så glad i alt hun samler på, at hun gjemmer lite av det inn bak skapdører.


Her kommer noen bilder fra en hall og en stue som er pusset opp.

De fikk hjelp fra meg til å skape en ny helhet. Utfordringen deres var hvordan sette sammen gammelt og nytt. Håndlaget og bærekraftig. Cozy Home Interiør starter en ny produksjonskultur basert på kvalitet, miljøvennlighet og god design. Vi leverer håndlagde kvalitetsmøbler i moderne design av gjenbrukte materialer som ikke setter økologiske fotavtrykk.


Vesla og jeg har i dag vært på juleverksted og laget. Målet er å løfte Scandinavian Design rett inn i vår egen samtid. Norsk design fra samme tidsperiode opplever nå en renessanse, med en rekke relanseringer. Widar Halén, avdelingsdirektør for design og kunsthåndverk ved Nasjonalmuseet, synes det er fint at gammel design får nytt liv.


Vi har ikke tatt så godt vare på mange av designerne fra 50- og 60- tallet som vi burde i Norge. Når lysten på nytt gulv melder seg, kan den beste løsningen være å pusse opp det gamle. Nettstedet benytter cookies (også betegnet som informasjonskapsler) som kan brukes av oss og våre partnere til å huske innstillingene dine, til statistikk og til å vise målrettede annonser til deg.


Les Mer Jeg aksepterer! Gammelt gulv blir som nytt - Tregulv - ifi. Silje Gården Lian pusset opp hele leiligheten for 50. Jeg elsker å blande nytt og gammelt.


Med god egeninnsats og hjelp fra faren har hun ikke brukt mer enn 50. Lian liker å blande nytt og gammelt interiør , men er nok aller mest glad i de tingene hun har arvet eller funnet brukt.

Keramikk, messing, glass, lune tekstiler og varme, naturlige farger er velkomment inn i hennes hjem. Der jeg kommer til å legge ut nye innleg fra bloggen og. Jeg syr for harde livet for tiden, for jeg har bare noen dager på meg til messen neste helg. Betal sikkert, og direkte.


Jeg er en kreativ jente som er veldig opptatt av interiør og estetikk! Kreativiteten min får utløp igjennom egen design og fotografering. Ellers liker eg å bruke fritiden min på reiser og opplevelser, det være seg en fjelltur i fantastisk vestlandsnatur, en storbyweekend eller en tur til Hellas. GAMMELT HUS: Til venstre: Et fint gammelt skrivebor som stod i huset, har fått plass i det grønne soverommet.


I midten: Når det mangler sukker til svelene er det praktisk å ha uteplassen like utenfor kjøkkenvinduet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg