torsdag 18. februar 2016

Pelsputer

Forny stuen og sofaen med nye pynteputer! Det er lite som skal til for å få et nytt uttrykk i stuen. Se vårt store utvalg sofaputer og finn din favoritt.


Se det store utvalget av vakre pynteputer i ulike farger, design og mønstre. Gikk ikke lang tid før det gikk hull på puten. Puten mister fort formen sin.

Her finner du et imponerende utvalg pled fleecepled puter og stolputer til hyggelige priser. Europris - Mer til overs! Stort utvalg pynteputer og pynteputetrekk. Flere farger, mønster og design.


Den billigste puten får du gratis! Aldri brukt da fargen ble feil hos meg, peteoleumsblå. Selges samla til halv pris for 300kr. Kjøpt samla for 600kr.


Etter at eg såg dette i eit bla har eg no prøvd meg fram med forskjellige farger.

Brun er ferdig, rød og beige omtrent ferdige, og så har eg svart garn på vent. Trykk for å vise flere Ingen. Pelsputer unike treff Brødrene Thorkildsen AS. Ble brukt ved visning av bolig, og jeg har ikke bruk for så mange. Jeg klippet delene 43x43cm, mens fyllputa var 45x45.


Jeg ble spurt om jeg kunne lage en liten guide til hvordan sy putetrekk, så da gjør jeg nettopp det! Denne puten er sydd av et grovt stoff, derfor droppet jeg å ha. I denne videoen får du en enkel og god beskrivelse av hvordan du kan sy ditt eget putetrekk.


Lag et konvolutt-putetrekk med denne metoden. Elisabeths Borg Jeg er en livlig jente på år. Har tre små engler, på og år. De setter meg og min husbonde stadig på nye prøvelser, men gir også. Vedkurv: Ved er nyttig, og i tillegg dekorativt i interiøret.


Fin vedkurv fra Kremmerhuset i tre ulike størrelser. Pris fra 2til 4kr. Dette må vel være definisjonen på eklektisk, sier Willie og ser seg om i det koselige, men ganske pussige lokalet. Litt fra en stil, litt fra en annen.


Men som på en litt merkelig måte funker sammen. Tett på villmarka På jordet like bak utedoen forsynte en bjørn seg av en sau en gang.

Hun retter på et par grå pelsputer og rydder rundt seg for å gjøre klar butikken til åpning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg