fredag 9. august 2019

Skeidar kundeservice

Skeidar kundeservice

Stort utvalg av moderne kvalitetsprodukter til hjemmet. Se utvalget på vår nettside eller besøk oss i ett av våre varehus. Vi har varehus over hele Norge. Finn det nærmest deg her. Nordisk design og kvalitet.


Fortsetter du å bruke nettstedet aksepterer du dette. Utenfor åpningstidene og i perioder med stor pågang må du gjerne sende oss en e-post og vi vil behandle din henvendelse raskest mulig. Klikk på hjertesymbolet ved et produkt for å legge det til i ønskelisten. Når du har fylt opp ønskelisten med varer kan du få listen tilsendt. Da jeg tok sengen hjem, fant jeg ut at senga var heeeelt annerledes enn den jeg prøvde i butikken.


Den jeg fikk med hjem var MYE hardere. Jeg dro hjem, tok kontakt med kundeservice via mail (fant ikke telefonnummer). Vi kan hjelpe deg med alt fra plukk, levering og montering til finansiering av varene dine. Hvor mye hjelp du vil ha, bestemmer du helt selv. Da jeg hadde montert det så jeg at lakken var dårlig på et område omtrent så stort som en femkroning.


Hvis du er på reise kan du få nødkort og nødkontanter. Både nødkort og nødkontanter får du normalt innen én til tre virkedager. Du kan bli bedt om å hente kortet eller kontantene i nærmeste større by. Moderne møbler og interiør av god kvalitet.


Se vårt store utvalg. Du får det bedre når du har det fint hjemme. Ca dager etter mottatt sms ser jeg meg igjen nødt til å ringe de for å purre på saken. Da får jeg opplyst at de har fått beskjed om at sofa ankommer i løpet av neste uke. Setter lite pris på når jeg ser på en kostbar seng hos dere på.


Skeidar kundeservice

Vår kundeservice hjelper deg gjerne! For mediehenvendelser, ta kontakt med vår pressekontakt. Skeidar Gjøvik AS fra , Oppland. De sa at kommoden ville komme innen neste uke, og ga oss en dato på leveringsdag. Tre dager etter oppgitt leveringsdato ringte vi på nytt, men ingen tok telefonen.


Dette kunne de ikke svare på. Det er bedre å feie reklamasjonskundene unna for å spare kostnader. De sendte en ekspert hjem til oss, og han fortalte oss at han var enig. Kontakt hjellegjerde via telefon, e-post eller kontaktskjema.


Hjellegjerde USA, Inc. For å få tilgang til butikkdetaljene (adresse, åpningstider, nettside og aktuelle tilbud), klikk på adressen eller. Pakker, post og gods fra Bring.


Fyll ut feltene nedenfor, så tar vi kontakt med deg på telefon eller e-post så fort som mulig. Mobilabonnement Mobiltelefoner Mobilt Bredbånd Kundeservice. Privat Bedrift Min Side.


Som et ekstra alternativ kan du velge å få hjelp til å bære inn dine nye møbler med tilleggstjenesten bærehjelp! Vi er lokalisert i flere land.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg