onsdag 21. august 2019

Nostalgisk tørkestativ

Lenge før jeg var gammel nok til å ha egen hage var jeg viss på at jeg ville ha et hjemmelaget tørkestativ en gang. Tørkestativ nostalgisk L:300CM. NOSTALGISK TØRKESTATIV I TRE. Stativet er beregnet til nedgraving, slik at man kan tilpasse det til ønsket arbeidshøyde.


For å få et godt fundament kan det festes i betong el. Pent tørkestativ i høy kvalitet av hvitmalt tre.

Det følger med lengder snor som hver er meter og bredden på stativet er 1cm. Kan vi snekre et slikt gammeldags tørkestativ , Thomas? Når jeg sier vi i slike situasjoner, mener jeg vel strengt tatt ikke vi…) Heldigvis var ikke snekkeren vond å be og det tok ikke mange svingene før jeg kunne henge opp hvitvasken på mitt eget hvitmalte tørkestativ ute i den grønne hagen vår.


SENDES SOM STYKKGODS FRA LEVERANDØR! For i en frodig og litt overgrodd gammel hage. Produktet er lagt til! Vi har produsert ett nostalgisk tørkestativ , som det var så mange av i gamle dager. Bygg et tørkestativ Følg vår byggebeskrivelse for å lykkes!


Sammenleggbart tørkestativ i tre Denne hundre år gamle løsningen til tørking og av lufting klær er like populær i dag som den gang.

Dette klassiske tørkestativet kan justeres i to høyder, og er den ikke i bruk kan den legges flat for lagring. Så snart de har sørget for at haugen med våte klær har blitt tørre, kan variantene våre legges sammen og enkelt stues vekk. Et tørkestativ er nesten uunnværlig i ethvert hjem.


Vi må alle vaske klær og mange tekstiler tåler ikke en tur i tørketrommelen. Våre klesstativ kan enkelt slås sammen slik at du kan legge de bort når de ikke er i bruk. Høstnyheter i heltre eik. Vi har fått inn et utvalg nydelige eikeprodukter fra Andersen Furniture i Danmark. Og hvis du bruker innendørs tørkestativ kan du alltid pakke det bort når klærne er tørre.


Når været er tørt nok, er det ingenting som er mer effektivt enn å tørke klær på et stativ ute. Den mest vanlige modellen er paraply-tørkestativet som du setter fast i plenen. Nostalgisk håndlaget tørkestativ 300x140x1cm. Pusset og ferdig hullet til snorer (snorer på hver side av midtstangen).


Leveres uten snorer eller jordspyd. Her på neset hvor jeg holder til er vi ikke plaga med dårlig klestørk. Vi har faktisk bedre klestørk enn vi strengt tatt har behov for til tider. Det hadde vært triveligere med litt mindre vin er det jeg forsøker å si.


Uansett: På sommeren foretrekker jeg å henge klærne ut, på mitt nye gammeldagse tørkestativ. For deg som vasker mye klær!

Totalt er det m plastovertrukne tørkestenger å henge klærne på, og når tørkestativet ikke er i bruk, kan det enkelt legges helt flatt, som gjør det utrolig enkelt å oppbevare. Kjøleskapet kan være en utfordring i et nostalgisk kjøkken. Vi ser jo på det som et nødvendig gode. Under oppussingsperioden har vi hatt maten i en liten kjeller under dette gulvet, men jeg må bare si at det var helt nydelig å få satt inn kjøleskap i god høyde og med lys! Så mye enklere enn å hente maten i noen poser under gulvet.


Ett nostalgisk tørkestativ som det var så mange av i gamle dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg