onsdag 7. august 2019

Krabbeteppe

Krabbeteppe eller leketeppe? Jeg hadde noen myke og gode flanellstoffer som bare ba om å få bli til et leketeppe. Samtidig hadde jeg noen sticherymotiver fra Eva Langbraaten som passet perfekt syntes jeg.


Fri frakt over 49- til Postens nærmeste utleveringssted. Oeko-tex merkede pledd.

Helsetepper med bambus. Vogntepper i ull og fleece som er fri fra miljø- og helseskadelige kjemikalier. Et trygt valg for ditt barn! Ute etter et godt teppe babyen din kan boltre seg på? Vi har massevis av fine leketepper i ulike varianter, både med og uten aktivitetsleker på!


For eit herleg krabbeteppe og ekstra artig med gjenbruk av stoff. Det må ligge utruleg mykje arbeid bak eit slikt teppe, dyktig er du! Håper handa di blir bra snart så du igjen kan kose deg med handarbeid!

Barnas Hus er en butikkjede spesialisert på utstyr og klær til alle barn i alderen fra og helt opp til år. Bodil Jeg heter Bodil. Mannen min sier jeg er scrappegal og shoppegal og han har vel rett i det. Ville bare prøve meg på noe jeg ikke hadde gjort før. Lappedilla er vår lidenskap - og en liten butikk langt nord i byen Bodø, her koser vi oss med lappestoff, tilbehør og all slags ting man bare må ha!


Når du handler hos meg støtter du samtidig Søstre for søstre. Kjempe Utvalg - God Kvalitet Shop enkelt online her! Ingen babyer lærer å krabbe på et mykt teppe som krøller seg under dem.


Mine har ihvertfall ikke gjort det! Brukte det som HI har tenkt, oppå lekematta. Prøv FINN levert, fra kr 75. Innholder to fine bamser med spennende lyder, en avtagbar trering og flere lommer og et speil.


Et krabbeteppe er både smart og lunt når høsten nærmer seg med stormskritt. Været er ustabilt, vind og regn blir det mer av og høstsstormene setter inn. Gradestokken kryper nedover og det er til tider litt gulvkaldt inne.


Var usedvanlig god venn med symaskina i dag!

Hei og velkommen, så kjekt at nettopp du har funnet veien til min blogg. Mitt navn er Kristin og sammen med mannen min har vi to flotte barn på og år. Dette er et meget anvendelig pled som kan brukes både i vogn, seng, som krabbeteppe og f. En fin gave som barnet kan ha livet ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg