mandag 26. august 2019

Saueskinnsfell

Hos Kid har vi et stort utvalg av saueskinn og lammeskinn til lave priser. Passer perfekt som interiør, pynt eller sitteunderlag. Vi syr feller etter mål fra kunden, alt fra mindre stolfeller til store sengefeller. Kunden har også mulighet til å komme til oss og være med å sortere ut.


Om saueskinnet kan vaskes kommer an på om produksjonsmåten tåler vann og vask. Kapp av en liten bit og prøv med den.

Vi tilbyr skinn, huder og lær i garvet, vegetabilsk og naturlig utforming. Her finner du også et utvalg pelsskinn, billær, skai og møbelhuder. Før i tida så hadde man sin egen saueskinnsfell som ble brukt som dyne hver natt. Perfekt til godstolen eller langbenken. Fin kvaliteten og glatt hår.


Baksiden er fint garvet og er myk og god. Islandske sauer går ute hele året og har nesten ingen kontakt med mennesker. Ursymboler på saueskinnene.

Skinn med og uten trykk. Av de jeg ikke har laget sydde feller av så har jeg stk enkelt skinn til salgs pr 27. En side for deg som er interessert i saueskinnsprodukter Jeg lager mange produkter.


För endast kr extra kan du få ditt paket nästkommande vardag. Lammeskinn er et naturmateriale som renser seg godt selv. Noen ganger trengs det likevel en vask. Les mer om rengjøring og vedlikehold av lammeskinn her.


Interiør, husfli gjør det sjølv Håndsydde trykkede feller. Da er jeg klar til å dele bilder av årets saueskinnsfeller til salgs fra. Saueskinnsfell til salg.


Våre skinn har 1 naturlig farge og er røytefrie. Hårlengden varierer fra 8- cm. Finnes i alle mulige gråsjateringer, alt fra helt. Kursdeltakerne lager egne saueskinnsfeller på tradisjonelt vis.


Vel, nå er jeg klar over at dette ikke helt strikke-relatert, men siden det dreier seg om vask og stell av ull har jeg bestemt meg for at det er innafor å skrive en. Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service. Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre. Prøv å la et barn få leke på en saueskinnsfell !

Kan lage lignende etter ønske. Hemper og knapper i sidene. I år eksprimenterer jeg med gull og sølvtrykk.


Det var Tuva på Langedrag som sa at trykket med gull var de gamle orginale, og det ble veldig kult syntes jeg. Ville du hatt en gull- eller sølvtrykket saueskinnsfell i stolen, sofaen, som sengeteppe eller over en baby? Hvordan vaske lammeskinn i tre enkle steg.


Mykt og lunt lammeskinn er perfekt for barn både i vognen, i sengen og som sitteunderlag. Men hvordan vasker du det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg