torsdag 13. desember 2018

Misty shadow farge

LADY Supreme Finish Tre og Panel. Fargen kan oppleves ulikt på skjerm og vegg. Farger til både interiør og eksteriør. Du kan også velge en fondvegg med en annen farge.


Skap dine rom Det er lett å få personlige rom med Arbor Panel i MDF, enten du foretrekker det tradisjonelle eller det trendy.

Platene kommer i fire lyse og lette farger som kler de fleste rom i huset. Nå introduserer vi også flere nye, mer trendy farger på enkelte profiler, se. Når denne settes sammen med rødlige farger vil det rosa trekkes noe mer frem. Unngå Bomull og Egghvit her. En dus greige farge med klare røde undertoner.


Nordmenns interesse for farger og trender øker. Hos Jotun ser de en klar tendens til at folk søker mer informasjon rundt farger til interiør.

Mørke farger tilfører et minimalistisk interiør en personlig atmosfære. Kombinasjonen av fargertoner i grått,. Jeg sliter så med å finne farge til stua. Her finner du Årets Farge , nøytrale nyanser, Halvor Bakke, kjølige og blå toner med mer.


Har prøvd farge - farger nå, og vil tilbake til jordtoner. Jeg har hovedsakelig sett på Jotun sine farger , fordi det er lettest å finne inspirasjon fra det på instagram. Til våre ferdigmalte MDF-plater kan vi levere fugemasse i alle originalfargene. Boksene inneholder 3ml.


Hurtigtørrende, tåler ikke frost, kan lagres. Jeg lurer litt på en litt lys grå farge egentlig. Og da ha sort interiør til, men er redd et blir litt trykkende, om det i det hele tatt ga noe mening? Siden gangen er såpass liten Misty shadow så veldig flott ut!


Men, vil den passe til industriell blå? Det er den fargen som gjør det litt vanskelig for meg. Tv så er Misty Shadow helt nydelig også til dine gulv tror jeg selv om bildene jeg har funnet varierer litt i tonen.


Kan fargene Byge og Misty shadow passe sammen?

Tenker da Byge på en kontrastvegg :) Hopp til. Deler på denne siden. Himling: sparklet med JOTUN Skjøtesparkel, JOTUN Pulversparkel, og JOTUN.


To jordtoner jeg nå har forelsket meg mer i er Misty shadow og complexion. Takpendelen er Acorn fra Northern Lighting. Bordet er fra Ikea, og vedholderen er fra Bolina. De svarte Y-stolene fra Hans J.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg