fredag 7. desember 2018

Lasert panel

Get Laser Cut Metal Panels. Norges ledende innen handel med bo- og byggevarer. Velger du et panel fra Moelven som er ferdig overflatebehandlet sparer du ikke bare tid og penger, du sikrer deg også et panel som visuelt holder seg pent år etter år. DU kan velge mellom lasert , malt, beiset eller oljet panel.


Laseringen innholder naturlige stoffer som gjør at panelene holder meget godt på fargen år etter år og er klar til bruk etter montering.

Hvit, men akkurat slik at treets struktur skinner vakkert gjennom. Våre laserte paneler har en hvitpigmentert og vokset overflate hvor treets spill kommer til syne. Tre er et ærlig materiale og kan varieres i det uendelige.


Interiør på hytta Rom for rom på hytta Stue Stue på hytta. På hytta samles familie og venner i stua. Så at dette er hyttas. Selv om mange av panelene man finner i dag har vært på markedet i flere generasjoner, så har det jo skjedd litt siden den gamle Møllerstuepanel ble satt opp.


Særlig når det gjelder overflatebehandling.

I dag kan man bestille panel som er strukturbørstet, lasert , beiset osv. Vi har et stort utvalg av innvendig panel i flere tresorter, både ubehandlet og behandlet. Innvendig panel er trendy, bærekraftig og bidrar til et godt innemiljø. Maxbo har et bredt utvalg av ulike paneltyper. Hvis det er panel i taket f. Tenkte kanskje det var gjort allerede siden taket er lasert.


Lasert panel som kan brukes som det er, eller overmales. Spesielt i tak, er skyggeskrå en stor slager. Optimera er Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør. Optimera er en del av det internasjonale konsernet Saint-Gobain. Skyggeskrå er samme profilen som blir kalt Pernille- panel.


Vi ble enige om ferdig lasert takpanel, jeg tenkte at da slipper jeg kvistlakk og det styret der, og så kan jeg male over hvis jeg finner ut at jeg vil ha en mer dekkende farge. Og det tror jeg at jeg vil, når jeg nå ser taket mens det tar form. Men hvordan er det å male på lasert panel ? Jeg må vel ikke slipe opp for å få feste for.


Hos MAXBO finner du behandlet panel til innvendig bruk som glattpanel og skyggepanel.

Glattpanel i furu fra Moelven. Kjøp på nett eller i butikk. De fleste produsenter tilbyr panelbeis i hvit- eller antikkpigmenterte nyanser.


De hvite gir ofte et nærmest kalket resultat, mens antikk er noe mindre dekkende, og panelet vil se hvitskurt og lutet ut. En klar panelbeis vil ikke ha samme lysnende virkning på allerede gulnet panel. Hva holder seg lyst lengst?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg