torsdag 14. juni 2018

Kasse på hjul

Stort utvalg av hjul hos AJ Produkter. Se utvalget og kjøp på nett! Bredt utvalg av produkter til kontor, lager og industri, samt skole og barnehage. Bestill vår katalog gratis!


Over 4sider med kvalitet. Fine kvalitetsfelger til lav pris.

Små og store hjul i forskjellige materialer og med ulike egenskaper. Noen er til møbler og hjul med snurrefunksjon, andre er luftfylte gummihjul. Velg type etter hva du skal bruke dem til. Flere av hjulene finnes i forskjellige størrelser.


Velg den størrelse og modell som passer det du skal bruke. IKEA - SOCKERBIT, Kasse med hjul og lokk, hvit, RILL hjul er inkludert i prisen, men pakket separat. Små spor på innsiden av lokket skaper små åpninger mellom boksen og lokket, for å redusere fare for kvelning.


IKEA - SLÄKT, Kasse til oppbevaring med hjul , Enkel å flytte dit den trengs fordi den har hjul.

Med fokus på innovasjon basert på tilbakemeldinger fra kunder har Keter en imponerende produktserie med møbler, lagrings- og organiseringssystemer. Keter produserer robuste og varige produkter som du har glede av i mange år. Bokkasse som er lett å transportere. Hvitpigmentert bjerkefiner.


Vi er bygget opp for å kunne betjene våre kunder best mulig. Mål: 35x35xcm. Oppbevaringskasse av FSC-merket papp, med hjul. Passer fint under Fixa benk.


Plantekasser på hjul med espalier. For at plantekassene skal kunne beskytte mot vinden, har vi montert et espalier på dem, som plantene kan klatre opp på. Lag gjerne espalieret i to forskjellige høyder - hvis du lager flere plantekasser på hjul , da gir det en god dynamikk på terrassen. Under blomsterkassa har jeg montert hjul som jeg har kjøpt på Clas Ohlson. Dette gjør at jeg lett kan flytte kassen rundt på uteplassen selv om den veier ganske mye.


Benken har navn på som evnt kan plukkes av eller males over. Hjul på den ene kassen. Samler bøkene og er lett å transportere. Verktøykasse på hjul.

En sikker måte å oppbevare verktøy på. Kassen er låsbar, har stort volum og er påmontert hjul for enkel forflytning. Hent i butikk er tilgjengelig på et stort antall produkter, da denne servicen også omfatter vårt Kun Online sortiment. Butikken har ikke Kun Online produkter på lager, det må derfor forventes en leveringstid på 4-virkedager før varene er klar til henting i butikk. En robust vogn for oppbevaring av verktøy og utstyr på.


Meget nem at transportere takket være de drejelige hjul. Når kasserne er tomme, kan de stables inden i hinanden. Legg til dine favoritter. Pakning for å hindre vann og støv på verktøy. Faktisk var jeg usikker på om vi i det hele tatt kom oss hjem igjen, for når jeg hørte bak meg i bilen “hmm, jeg må bare tenke litt , og det er ikke min sterke side”, da lurte jeg på hva jeg hadde begitt meg ut på.


På toppen av det hele er hun såååå veldig forsiktig i alt hun gjør , det er så vidt hun tør å ta i meg til tider. Ballettbarrer og speil til ballett- og dansestudio, treningssenter mm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg