torsdag 1. desember 2016

Lady drivved beis

LADY Pure Nature Interiørbeis. Når inspirasjonen hentes fra naturens egne farger og materialer, fremstår interiøret med en unik og naturlig harmoni. Fargeprøvene er å betrakte som veiledende. Vær oppmerksom på at treverkets egenfarge, påføringsteknikk, sugeevne og antall strøk vil påvirke fargen. Lady Interiørbeis 90drivve to strøk.


Det står mellom Tyrilin interiørbeis eller Jotun Lady interiørbeis, og valget er enda ikke.

Les tester og omtaler før du kjøper. Specs: Beis , Vegg, Vegg,. En meget god interiørbeis som gir en naturlig matt overflate som fremhever den vakre trestrukturen.


Jeg elsker drivved farge,så vi bestemte oss for å legge ny bordplate. Plankene er ganske tykke og de ble pusset ned litt og påført et strøk med drivved beis fra lady Eg og hadde drivved beis på stovebordet mitt, men eg mala berre rett over med litt maling! Fine hus du har, kan jo fungere fint som bokstøtte.


Riktig fargesetting skaper den atmosfæren man søker. Mørke farger frembringer det røffe og rustikke.

Har beiset toppen med Drivved og malt resten med lady supreme i fargen bomull glansgrad 40. Vil og skifte ut toppen her med skikkelig drivved :). Hjemmelaget kraftig og solid salongbord , beiset i fargen drivved. Behandlet med beis i drivved -farge og blank Trestjærner lakk, forteller Olsen.


Se hvordan du maler kjøkken her. Porøse, sugende treslag vil trekke mer beis enn harde. Idiotisk spørsmål, men har et verdensproblem om dagen. Har, som nevnt i en annen trå beiset et bord med Lady interiørbeis i fargen drivved. Dere som har fulgt meg disse årene, har jo helt sikkert fått med seg at jeg har svingt malerkosten, opptil flere ganger, med drivved beisen fra.


Et eget oppslag er også viet til JOTUN Panellakk. Vi ønsker lunheten beis og disse fargene gir,. Hele Norges nettbutikk for maling.


Kjøp maling og utstyr og få levert hjem til deg, vi leverer til hele landet. Resultatet blir alltid best med industrielt påført beis , men ønsker du å beise selv bør dette gjøres før panelet settes opp, slik at du unngår krympestriper, og ser at det blir fargen du ønsker deg. Sammen gir det et moderne og rustikt utseende. Slik lager du din egen drivved. Her bør du bruke grove bor gjerne med spor etter sagbladet.


Puss over med fint sandpapir og legg et lag med brun beis.

Drivved beis fra Jotun skrevet i AnonymforuHar et prosjekt hjemme som jeg holder på med. Lady Pure Nature Interiørbeis Matt er en vanntynnet oljebeis til innvendig bruk. Nå er jeg kommet til bordplate som jeg har laget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg