onsdag 16. mai 2018

Skoleplansjer

Den billigste annonsen ligger ute til Kr. Idd og Enningdalen Historielag har samlet, registrert og avfotografert skoleplansjer fra skolene i Halden kommune. Sjekk ut alle annonser fra hundrevis av.


De avfotograferte plansjene presenteres her. Plansjene er organisert i hierarkiske album.

Du kan navigere deg gjennom disse, eller søke på nøkkelord og tekst som er lagt til på hvert enkelt bilde.

Gutta mine ble helt fasinert! Bilder ligger i rekkefølge et hovedbilde og et. Skolemuseet har over tusen plansjer som dekker alle fagene i. Vakre skoleplansjer fra kr.


Nytrykk av gamle skoleplakater og gamle skoleplansjer med dyr etc. Gode priser - Stort utvalg - Kjepp levering - Shop nå!

Lykken for meg er at jeg ikke er på jakt etter skoleplansjer fordi jeg har kommet bruktbutikkene i forkjøpet for lengst, jeg har plukket med meg skoleplansjer fra div. Ca - 1år gamle plansjer. Ikke alle er i like god stan men da jeg fikk lov å ta dem med meg kunne jeg. Skoleplansjer Jeg har vært så heldig å få tak i en hel del gamle skoleplansjer ! Det har blitt overlevert skoleplansjer fra barneskoler og videregående skoler i Ørlan foruten også fra personlige givere. Ordet brukes også om illustrasjoner og bilder.


Den landlige interiørstilen er populær, det ser man ikke minst på utvalget i butikkene. Flere typer innredning faller inn under den landlige stilen. Ramme med utskjærnger.


Gamle skoleplansjer med religiøst tema er å finne i nettbutikken en gang i blant. Pris NOK 25inkl. Gammel utskåret ramme.


Jeg kom over gamle skoleplansjer ! Wiiii heldige, heldige meg :) I dag hadde jeg virkelig flaks dere. Jeg gleder meg sykt til å komme på låven på ERSGARD i morgen. Det å begynne å pakke ut, vaske og prise varene er morsomt.

I utstillingen får du et lite utvalg av alle disse fantastiske plansjene, historien og kunstnerne. Det kan du gjøre ved hjelp av vår retroinspirerte kunst. Vintageplakatene våre er tilgjengelig i ulike varianter med populære skoleplansjer , fotografier, håndtegnede skisser og mye mer. Dekorer soverommet, gangen, kjøkkenet eller stuen med vintagemotiver.


Våre plakater med vintagemotiv passer de fleste hjem og interiørstiler. Vi knipser bilder hele tiden. Spørsmålet er når vi ser på dem? Med rammer kan du fylle veggene dine med både minner om folk du er glad i og kunst du liker. Ja, eller dvs, innmaten skulle selges.


Men først og fremst var disse plansjene laget som visuelle hjelpemidler i undervisningen. Jakten på skoleplansjer fortsetter. Setter stor pris på alle sammen, men siden jeg er på jobb 13.


Tuuusen takk for alle koselige kommentarer på mitt forrige innlegg ! Kommer sterkere tilbake når jeg har fri :-) Ha en deilig tirsdag ! Mer snurrepipperier enn andre bruktbutikker og antikkbutikker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg