mandag 4. februar 2019

Hvit stil

Ungene hadde med IPads, topp med lademulighet i toget. Tiden gikk så fort at de ikke hadde nok tid til alle greier de hadde med i sekken. Det nærmer seg jul og jeg ser på gaver til jentene. Jeg tror det er mange av oss som driver med lavkarbomat på. Så kommer en oppdatering.


For en uke siden ble kjøkkenet.

Et innlegg jeg mange ganger har tenkt jeg burde skrive- men. Så er Celine og jeg i gang med innredningen i det nye. Her kommer en utfordring til dere som er innom Hvitstil. Henningsvær i Lofoten.


Et fiskevær som virkelig har fått til å skape noe spesielt! Jeg- som skriver hvitstil. Da jeg startet opp bloggen så livet helt anderledes ut.


Vi har en leilighet i underetasjen som vi leier ut.

Siden vi har hatt så mye å gjøre i huset har vi ikke prioritert leiligheten. Leieboeren som bodde der nede sist. Nå er det jul på låven :) Kom gjerne innom! Ta kontak om du ønsker å. Den vil uansett ikke være trygg den første tiden etter at du slutter på hormonprevansjon.


Du har ingen syklus per nå, og siden den ofte tuller litt i begynnelsen. Et kjøkken uten håndtak, men med mye stil. Linda Elmin - Hviit - viser en minimalistisk og nordisk stil der tingene betyr noe.


En verden av interiørdesign, stylingtips og lekre hjem. Senge himmelen finner dere HER. En lekker ny kjole har også flyttet inn! Og jeg vet med sikkerhet at Lila kommer til å falle helt om i lykke når hun ser den!


Nettavisen gir deg nyheter døgnet rundt hver eneste dag hele året også med det siste fra økonomi, sport og livsstil. Innlegg om hvit stil skrevet av lisbethfalling. Denne dagen (lørdag 9. januar) ble ikke helt slik jeg hadde tenkt meg den.


Christine Røsnes Bussoli. Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og.

Endelig mai og det vakre vårlyset skinner igjennom vinduet i dag! Gamle skap som er hvitmalte er vakre blikkfang i et rom. Jeg falt for dette flotte skapet!


Det kan være vanskelig å finne riktig hvitfarge når man skal male. Her hjelper Nina deg å finne den perfekte hvitfargen på lister og detaljer. En samlingsside for vårt produktområde kjøkken. Kjøkken fra Drømmekjøkkenet.


Her finner du linker til det meste som finnes i sortimentet, alt ifra. Hei, Luciadagen er like rundt hjørnet og selvsagt må det bakes med safran. For meg er det bare ekte safran som gjelder, og dette er først og fremst på grunn av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg