torsdag 6. juli 2017

Kjersti bergesen hage

Du finner bøkene hos Adlibris! Med sver og er derfor egnet også på tykke grener. Når mørket slår inn, slår denne seg på. Drives ene og alene på solcelle. Bergesen inspirasjonsforedag på Hagemessen.


Pga vond rygg er ridningen lagt på hylla. Og når hun skal på ferie, drar hun aller helst til Nord-Norge. Dette er mitt paradis. Jeg er så heldig å ha en hage som er både arbeidskrevende og utfordrende, og det liker jeg. Har du spørsmål om klargjøring av hagen til våren?


Alltid noe å gjøre dersom man vil, og alltid noe å utsette dersom man bare vil sitte å titte i stedet. Begge deler er helt ok. Hun mener nemlig høsten er perfekt for å planlegge fornyelser i hagen. I tillegg vil hun komme med anbefalinger til planter som trives i regn og skygge.


Kjersti bergesen hage

Vi åpner dørene klokken 1 det blir kafé og loddsalg. Eidsvåg hagelag tar VIPPS og kort. Da skal jeg være i stallen, sier den energiske bergenseren.


Hage er kreativt, det høres jævla teit ut, men her gjør jeg som jeg vil og kan, uten at noe skal behandles av styrer og råd. Jeg holder på så lenge jeg gidder, og har jeg ikke lyst til å luke ugress, nei, nei, så gidder jeg ikke det. I en hage kan en møblere og ommøblere, du vet, vi kvinner liker sånt. Hun har vært med og utgitt EP-er og album sammen med bandene Secret Mission og Ken-Dang. Får sjokk når de ser hva Tid for hage har gjort: – Har aldri sett en så fin hage ! Read in English Kontakt.


Kjersti bergesen hage

Til deg som ønsker å planlegge ditt eget perfekte hagerom. I denne boken finner du inspirerende uterom, krydret med konkrete tips til hvordan du kan skaffe deg noe lignende. En gammel forfallen hage har fått nye eiere. Kjersti Hage Senioringeniør.


Her har ikke vært gjort noe på lenge, men man kan se at hagen en gang har vært vakker. Fremdeles finnes her gamle gråsteinsmurer og søyler som er i bra stand. Nå skal det bli en moderne, lettstelt hage.


Kjersti bergesen hage

Også moderne hus trenger hager ! Hun har turkis klokke og rester av hvit maling på underarmene og beklager at hun ble litt forsinket. Det er en stor utfordring at når man i dag bygger nye hus så blir tomtene stort sett planert ved bruk av steinmasser. Det hele blir flatt og praktisk for bygging og utvendige arbeider, men ganske ubrukelig for dem som skal flytte inn og som ser for seg en frodig hage. Radio og god musikk, godt lys og orden i verktøyet.


Nordens største utvalg og rask levering.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg