torsdag 4. juli 2019

Spraylakk europris

Stort utvalg av maling, lakk og beis. Maling for innendørs og utendørs bruk. Terrassebeis, zinkspray, colorspray og rustmaling fra Hammerite. Så skal jeg lakke innsiden av kabinettet med Motip lakk fra Europris Tror foresten det er bedere glans i lakken fra Europris en den fra Biltema for det er vanlig hvit lakk de har på Biltema og det er hvit semi glosy lakk.


Har også kjøpt på Europris og Nille. Billig europris lakk, spray med små dusjer fra passe avstand.

Om du har annen type maling så kan du bruke skumgummi. Spraylakk får man til 49kr på Europris , Biltema, Jula osv. Nettsiden bruker cookies for å fungere best mulig. Hvis du ikke aksepterer bruken av cookies kan du slå det av i innstillingene i din nettleser. Skal du lakke, olje interiør eller beskytte noe mot rust?


Se vårt brede utvalg av oljer og spraylakk som gir en perfekt finish på dine favorittmøbler. Byggsortiment som holder ting sammen, fargesetter og muliggjør alt fra altandrømmer og VVS-prosjekter til enkle, men smarte oppbevaringsløsninger. Sprayen for store og små prosjekter!

Denne spraylakken som fåes kjøpt for en billig penge på Europris ,er den jeg bruker og kan bare anbefales. Kan brukes på metall, tre og hardplast både inne og ute. Sprayen gir en flott, har blank og slitesterk overflate.


Hurtigtørkende syntetisk spraylakk med sølveffekt, utviklet for innendørs bruk og er velegnet for ulike hobbyformål. Med bengalakk kan du fornye nesten hva du vil – i all verdens farger! Den blir flott, blank og slitesterk. Visste ikke at de hadde spraylakk på Europris , men da skal jeg jammen meg ta meg en tur dit. Skal til Tromsø i helga og tenkte da at jeg skulle dra innom Biltema og kjøpe der.


Får se hva det blir til. Har kjelleren full av messing som jeg ikke har råd til å kaste nemlig. Har brukt den mye til diverse prosjekter. Håper du har en fin kveld. Etter en grundig vask skal skuffene spraylakkeres i ulike pastellfarger og så få ny retrotapet rundt.


Men jeg plages veldig med å finne spraylakk i fine farger. Det er planen ihvertfall. Jeg har vært innom Europris , Kulør, Panduro og Biltema, men jeg finner kun sjokkfarger, basisfarger eller sølvchrome.


Men nå skal ikke jeg uttale meg for mye da jeg kun har lakkert noen smådeler for lenge siden me spraylakk. Har forsåvidt lakka en hel furia med den lakken Resultatet var helt greit, men europris lakken eller hva det nå var ødela ALT!

Quick Bengalack gjør det enkelt å gi nytt liv til dine favoritter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg