mandag 10. juni 2019

Kjøkkenblogg

Følg med på siste nyheter og historier i vår kjøkkenblogg. Annes kjøkkenblogg søndag 15. Til søndags middag ble det altså kjøtt og bønneragu.


Velkommen til vår kjøkkenblogg ! Tips og råd innen kjøkkenplanlegging, kjøkkendesign og smarte løsninger for renovering og nybygg av hytte og hus.

Det er en hel blogg bare med kjøkken og kjøkkenlinker, -litt for amerikansk stil innimellom kanskje, men jeg fant da en del fint også. Produktomtaler og inspirasjon til kjøkkenutstyr. Marengskrans med påskeliljer, (jeg fikk den først helt til etter forsøk, og da brukte jeg italiensk marengs.) Den er veldig holdbar, så bak den nå, så har du. Det skal ikke så mye til for å gjøre sausen fyldig og go en klatt rømme og så er det iorden sier reklamen på TV. Og det er faktisk noe idet.


Der vil du finne gamle og nye innlegg fra Tereses. Nå er vi i gang med å finne det rette gulvet til drømmekjøkkenet vårt og det er ikke lett! Hjemmelaget nøtteblanding til tur.

Kjøkkenblogg – Hva slags gulv skal vi ha? Hvorfor kjøpe nøtteblandinger når en kan lage blandingen selv med alle favorittingrediensene? Det er ikke uvanlig at jeg tar utgangspunkt i en resteingrediens jeg har liggende i kjøleskapet.


Igår var det chili som skrek etter å bli brukt og med sommer og. Jeg liker å skrive og er mye opptatt av trivialiteter. Når idealet er å gå opp et nivå og se oversikten, så er det en liten detalj her og der jeg har tenkt noe om, og jeg skal bare tenke litt, si litt, gruble litt på den detaljen. Jeg har laget en egen blogg som heter ”My sin kjøkkenblogg ”. Noen må gjøre det også.


Vi bor i ei lita bygd som heter. Sanasol med næringsinnhol forslag til oppskrifter og informasjon. Vitaminer er næringsstoffer som kroppen trenger for en lang rekke.


Hei Det har blitt helg igjen før jeg har fått tid til å lage mat fra Haugesund husmorskoles kokebok. Hei og velkommen til min kjøkkenblogg. Servicemontøren Vis hele profilen min. En blondine lager Blondies.


Hvordan vet man når det er på tide å starte egen matblogg? Jeg har stablet, og jeg mener stablet, interiørmagasiner og blader på nattbordet en laaaang stund og nå kommer de til nytte!

Før ferien kom jeg over en rød dukkevogn fra simo. Vognen er fra tallet en gang. Understellet er veldig blankt og fint og vognen er i god stand:).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg