mandag 26. april 2021

Voksmaling

Få frem din indre kunstner. Vi har kurs på alle nivåer! Voksmaling med strykejern, Encaustic Art - der du bor. Er dere en liten gruppe (min. pers) eller kanskje en stor gruppe (max pers) og har et lokale som egner seg, kommer jeg gjerne og holder kurs hos dere, hvis du bor i det sydlige av Norge max 2km hver vei fra Gvarv.


Encaustic Art er voksfarger som smelter på arket, derfor bruker man et spesielt laget strykejern som males på høypolerte ark, lerret etc. Vi tilbyr malekurs i voksmaling med strykejern - Encaustic Art.

En kan også bruke hårføner, varmepenn, ulike pensler på disse kanvasene. Bivoks farverne giver flotte resultater sammen med malerjernet. Køb materialer til voksmaling og læs om.


En rekke interiørbloggere har trykket den til sitt bryst, og du ser. Det er utrolig gøy og man trenger ikke kunne tegne eller male, eller ha noen forkunnskaper for å male med voksmaling ! Ha med klær som tåler maleflekker. Kurset avhold på Galleri Karen.


Det foregår ved at du opvarmer et malejern, som ligner til forveksling et strygejern, hvorpå du påfører bivoks.

Også kaldet voksmaling. Male med akvarellmaling. Våre videoer tar for seg maling med akvarell steg for steg, fra det enkle til det mer avanserte. Vi tar også for oss utstyret du behøver. Encaustic voksmaling , men du har mulighed for at købe produkterne i mit galleri, på kurserne jeg afholder, og her på hjemmesiden.


Prøv å lage din egen hjemmeside som jeg. Det er enkelt, og du kan prøve det helt gratis. Med LADY Minerals Kalkmaling kan du lett skape ditt personlige uttrykk med den vakre matte malingen. Her kan du se hvordan.


Jeg har lenge ønsket å male opp brannmuren i stua mi, og da jeg fikk muligheten til å teste den nye kalkmalingen, LADY Minerals, var det liten tvil om hvor jeg. Akvarell produkter samt lerret o. Ramme til malerier eller foto. S mykker fra Kenya - Kazuri- kan kjøpes i galleriet.


Disse er fine til språktrening. Er det noen som har andre så tar jeg gjerne imot. I dag har jeg laget noen nye bilder med voksmaling og strykejern.


Teknikken er så morsom å holde på me fordi jeg jobber helt uten idè om hvordan resultatet blir. Materialer til Encaustic ( voksmaling ) Man skal bruge et lille strygejern, som holder ca.

Alle farverne – der er i øjeblikket - har samme smeltepunkt, og kan derfor blandes indbyrdes. Hvis man prøver at male med andre former for voks, kan man risikere, at det hele bliver grynet eller klumper. Skal du bruge hobby karton eller papir så kig forbi Hobbyboden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg