tirsdag 20. oktober 2020

Veggpryd

Guri Ødegaard og Ketil Storvik. Personer = antihelter. For info som ikke er relatert til kryssor så kan du slå opp veggpryd i ordboka.


Hei, denne artikkelen er over år gammel, og kan inneholde. Jeg ser på en veggpryd som stille og kanskje litt sjenert, som ikke gjør så mye ut av seg på f. Det handler nødvendigvis ikke om utseende, men hvordan man er i diverse sosiale sammenhenger.

Jeg er nok en typisk veggpryd , og jeg hater egentlig store sosiale sammenkomster, med mindre jeg kjenner folk som jeg vet jeg kan prate med. Fant setninger matching frasen veggpryd. Oversettelse minner er skapt av mennesker, men justert av en datamaskin, som kan forårsake feil. De kommer fra mange kilder og er ikke kontrollert.


Se nedenfor hva veggpryd betyr og hvordan det brukes på norsk. Vi fant synonymer for veggpryd. Kombinasjonen av 3-dimensjonale data og papirkart skaper et bilde som ser ut som det kommer ut av arket, til tross for at det kun dreier seg om 2D. Hardy har pyntet med på veggen.


Veggpryd betyr omtrent det samme som eikepanel.

Flamingoer har poppet opp stadig oftere i ulike designsammenheng de siste årene, og nå melder tapetimportørene at fuglen også er høyaktuell som veggpryd. Det finnes mange og varierte kolleksjoner med flamingomønster i handelen nå. Du har sikkert sett dem hos besteforeldre, eller kanskje du har et hengende på veggen hjemme selv. Vi snakker om de såkalte gårdsfotoene som var en stor.


At ein ofte har rekna pynt og stas som unyttig kan ein sjå på omgrep som å berre vere til stas, sitje på stas eller det å vera veggpryd eller pyntedokke. Det finst også mange nedsetjande ord om pynt ein meiner er verdilaus, som jugl, fjas, flitter og glitter. Ikke dama på bildet, men selve bildet hadde gjort seg som veggpryd.


Legg til kommentar Avbryt svar. Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Frøkna som fant vasene til gutta er alt annet enn veggpryd. Verdens festligste dame står nemlig ytterst sjelden inntil veggen, hun liker heller å være med der det skjer. Interessen for de små tingene deler hun med gutta, og gaver fra henne går derfor rett hjem hver gang.


Likevel - dersom jeg tar et bilde og henger på veggen som veggpryd , og dette også er min mening med bildet. Hva hvis jeg tar med det samme bildet til et kunstgalleri og galleriet finner at dette skal henges på veggen i galleriet, er det da blitt kunst? FARGERIK: En magnettavle kan brukes til å huske både viktige avtaler og gode opplevelser.


Her Spontan magnettavle fra IKEA. Hvem har sagt at god lyd må være synlig? Med moderne vegghøyttalere kan du få ekte hi-fi lyd samtidig som du holder stua fri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg